Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Металопластикові двері за ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Деталізований ДК 021:2015 : 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби, 44221200-7 Двері)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 76 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 380 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02141680 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ягодіна |
| Телефон: | +0969440515 |
| E-mail: | ums.kovel@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей. Опис: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно підпункту 3.1. пункту 3 додатку 1 абз. 9 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатка 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію (технічне завдання), складену учасником згідно з Таблицею Додатка 2». В даному додатку передбачено, що Учасник має підтвердити, що «Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам якості, умовам договору. Технічні якості характеристики товару та предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля» та «Гарантійні зобов’язання: 1. Гарантійний термін з моменту продажу вказаний в гарантійному талоні. 2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними. 3. При прийомі товару, найменування та обсяг товару має відповідати інформації, яка зазначена у супровідних документах. 4. При виявленні Замовником неякісного товару чи будь-яких недоліків, які можуть якимось чином вплинути на якісні характеристики товару Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній у замовленні протягом трьох робочих днів». Відсутність даного підтвердження у тендерній пропозиції Учасника не призводить до зміни предмета закупівлі. Учаснику слід усунути дану невідповідність та надати у формі листа (довідки тощо) інформацію, що Учасник підтверджує, що: «Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України стандартам, вимогам якості, умовам договору. Технічні якості характеристики товару та предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/ зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля» та «Гарантійні зобов’язання: 1. Гарантійний термін з моменту продажу вказаний в гарантійному талоні. 2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними. 3. При прийомі товару, найменування та обсяг товару має відповідати інформації, яка зазначена у супровідних документах. 4. При виявленні Замовником неякісного товару чи будь-яких недоліків, які можуть якимось чином вплинути на якісні характеристики товару Постачальник повинен замінити товар в кількості, вказаній у замовленні протягом трьох робочих днів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.