Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 271 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 719,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЕЛЯЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОБЕЛЯЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38540960 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Іванівна Жорняк |
| Телефон: | +380534331030 |
| E-mail: | zhornuaktatiana@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 39200, Україна, Полтавська область,м. Кобеляки, вул. Шевченка, буд. 78/109 |
2 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Положеннями приміток Додатку 7 Документації встановлено, що строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). У складі пропозиції учасником надано Пропозицію №542т/20 від 13.06.2025 року (файл формату pdf «Цінова_ пропозиція»), однак у п.7 даної Пропозиції учасником зазначено умови розрахунків 5 (п’ять) календарних днів, що не відповідає умовам порядку платежу, що визначені у п.4.1 Розділу IV. «Порядок та умови здійснення оплати» Проекту договору Додатку 5 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Пропозицію №542т/20 від 13.06.2025 року із зазначенням у п. 7 строку, необхідного для узгодження порядку платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 5 тендерної документації). 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що учасник повинен являтися власником (емітентом) товару (талонів на пальне) та надати лист у довільній формі із зазначенням цього зі зразком талонів. Талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива. У разі використання Учасником конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання (ліцензійний договір, свідоцтво на знак для товарів і послуг). У складі пропозиції учасником надано Свідоцтво на знак для товарів і послуг №238813 (файл формату pdf «Торгова_марка»), однак на сторінці 10 відсутня печатка Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Згідно з положеннями п.3.2. ч. 3 Положення про Державний реєстр свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки № 10 від 10.01.2002 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України за № 64/6352 від 28.01.2002 (далі - Положення), свідоцтво засвідчується підписом голови Державної служби та печаткою Державної служби. Аркуші, на яких викладено текст свідоцтва, прошнуровуються або скріплюються у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, пронумеровуються, кількість аркушів завіряється підписом посадової (уповноваженої на те) особи та скріплюється печаткою Державної служби. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг №238813 завірене печаткою Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на сторінці 10 або засвідчене електронним підписом в встановленому порядку.
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2220304500117 (файл формату pdf «Установчі документи ССС_2025 +» стор.14), однак даний витяг не завірено підписом та печаткою уповноваженої особи компетентного органу (Начальник Сарненської ДПІ ГУ ДПС у Рівненській області – Зашко Н.П.). Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість) завірену підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів. 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №6 від 13.06.2025 р. (файл формату pdf «цінова (6)»), однак у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція» зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція» №6 від 13.06.2025 р. із зазначенням вартості пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція». 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації передбачено, що учасник повинен являтися власником (емітентом) товару (талонів на пальне) та надати лист у довільній формі із зазначенням цього зі зразком талонів. Талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива. У разі використання Учасником конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання (ліцензійний договір, свідоцтво на знак для товарів і послуг). У складі пропозиції відсутні ліцензійний договір та свідоцтво на знак для товарів і послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 Розділу ІІ Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати ліцензійний договір та свідоцтво на знак для товарів і послуг. або надати, у довільній формі за підписом уповноваженої особи, пояснення щодо ненадання відповідних документів з обґрунтуванням такої причини, із посиланням на діючий(і) нормативно-правовий(і) акт(и), в якому визначено умови щодо необхідності надання інформації або документів, які передбачаються для надання за умовами даної тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.