Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 877 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 386,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Грузіна Ірина Вячеславівна |
| Телефон: | 380487272904 |
| E-mail: | nxdog@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору надано договір №08/09-2020 від 08.09.2020, видаткову накладну та лист відгук, у яких не зазначено код ДК за предметом закупівлі; 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - Додаток 2 розділ 2 п. 1 до тендерної документації 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) надати: копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки за кодом ДК 021:2015 (31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.