Закупівлю оголошено - 17-07-2024, 18:37. Дата останніх змін - 02-08-2024, 16:20

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) дл... Державна закупівля - UA-2024-07-17-009770-a ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 7/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-17-009770-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2024, 18:37
по 23-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2024, 16:00
по 26-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-07-2024, 14:28
по 26-07-2024, 15:09

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
536613000
536 613 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 683 065,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:5 366 130,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Владислав Павленко
Телефон:+380975621706
E-mail:v.pavlenko@dotua.org
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
15



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 15890000-3 - Прод ...
536 613 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-07-2024, 14:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік

3848535
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік

1465
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СЕНДЕРС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ будинок 11А офіс 54, 01010, Віталій Щербань
Остаточна пропозиція:
406 648 935,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
423 885 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-07-2024, 17:39

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-24, 16:04:28
24

1. Додатком 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази технологій, а саме надання довідки в довільній, яка містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Учасником ТОВ «СЕНДЕРС» у складі пропозиції надано довідку від 24 липня 2024 року № 24/07-2, в якій учасник зазначив інформацію щодо складських приміщень: для товарів, які не потребують особливого температурного режиму зберігання; для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (+2 ….+6 оС); для товарів, що потребують особливого температурного режиму зберігання (-15….-18 оС); та підтвердив наявність зазначеної матеріально-технічної бази Договором суборенди від 24 липня 2024 року №23.07/1. Проте, ТОВ «СЕНДЕРС» за даним договором не надав документів, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності(ей) складу(-ів), зазначених у довідці та/або експлуатаційний дозвіл(-и) на склад(-и), зазначені у довідці. 2. Додатком 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається надання довідки за наведеною формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, яка передбачає вказання займаної посади та назви роботодавця. ТОВ «СЕНДЕРС» у складі пропозиції надали довідку від 24.07.2024 № 24/07-4, яка не містить інформації щодо назви роботодавця. Крім того, ТОВ «СЕНДЕРС» зазначено інформацію щодо працівників, а саме: наявність 7 вантажників, натомість надано накази про прийняття та цивільно-правові угоди лише на 4-х вантажників; наявність 6-ти комірників, натомість надано накази про прийняття та цивільно-правові угоди лише на 4-х комірників; А також, учасником не надано документів, що підтверджує наявність працівника, зазначеного у довідці на займаній посаді «диспетчера». Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно завантажити оновлену довідку про наявність працівників, оформлену у відповідності до вимог оголошення та підтвердити документально, наявність працівників зазначених у довідці, відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Додаток 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить вимоги до учасника в частині комплаєнс, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, зокрема сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. У складі пропозиції учасника ТОВ «СЕНДЕРС» відсутня надана довідка. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно завантажити довідку видану уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-24, 16:04:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-17-009770-a-b1
Номер договору:
97/08-24-ХП
Дата підписання договору:
02-08-2024, 15:54
Строк дії договору:
з 02-08-2024 по 16-09-2024
406 560 000,00 UAH
Ціна договору
338 800 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СЕНДЕРС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
406 648 935,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
423 885 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БУСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
407 253 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
452 760 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
413 116 935,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
434 511 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ АТОМСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
413 259 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
413 259 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
436 128 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
436 128 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:53
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2024, 18:37:26
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-07-2024, 18:37:20
          2. Забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-07-2024, 18:37:20
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ