Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. (05136) 4-21-77. З технічних питань: Фахівець т. (05136) 4-21-09. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 314 563,35 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | 380513641164 |
| E-mail: | a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «Будтрансенерго» по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги - код СРV 50510000-3 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів, металевих контейнерів (Капітальний ремонт вкладишів підшипників, повна перезаливка бабітом та механічна обробка після заливки бабітом). (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-005170-a). Очікувана вартість закупівлі – 3 314 563,35 грн без ПДВ; 3 977 476,02 грн з ПДВ. Пункт плану РПЗ - 2.12 (UA-P-2025-01-13-002070-a) На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до ЕРП, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 985 від 02.04.2025р. Захарченко А.В.
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будтрансенерго» на закупівлю послуг за темою: «Капітальний ремонт вкладишів підшипників, повна перезаливка бабітом та механічна обробка після заливки бабітом» РПЗ – 2025 № 2.12 (UA-P-2025-01-13-002070-a) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-14-005170-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «Будтрансенерго» не надано окрему графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою), передбачену вимогами до тендерної пропозиції учасника. Водночас інформацію про структуру ТОВ «Будтрансенерго» відображено в Анкеті. У наданій ТОВ «Будтрансенерго» довідці від 27.03.2025 вих. № 3 про наявність працівників відповідної кваліфікації назву предмета закупівлі вказано некоректно. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток А до тендерної документації п.7. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидента). Тендерна документація, Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, які зазначені у Додатку А до ТД (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)»: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з «Графічної структури власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою)». Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника (складеної в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі за темою (Капітальний ремонт вкладишів підшипників, повна перезаливка бабітом та механічна обробка після заливки бабітом)» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). Довідка повинна бути складена з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». В довідці повинна міститися наступна інформація: - перелік працівників із зазначенням посади, необхідних для надання послуг. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 07.04.2025 № 988 Захарченко А.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.