Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 430 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
| ЄДРПОУ: | 03189660 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зуб Анастасія Миколаївна |
| Телефон: | +380675770163 |
| E-mail: | zubm999@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 62466, Україна, Харківська область,с Хорошеве, вул. Сонячна, 2 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник повинен був обов’язково згідно вимог Додатку 2 тендерної документації надати технічні характеристики продукції та порівняльні таблиці щодо відповідності запропонованої продукції наведеним замовником характеристикам. Показники запропонованої продукції мають відповідати технічним вимогам Замовника. Учасник надав порівняльну таблицю вих.№ 18-08/3 від 18.08.2025р. але на підтвердження технічних характеристик які вказані у таблиці ні яких документів надано не було, а саме: (копії паспортів якості від виробника, тощо) в яких були би засвідчені виробником технічні характеристики продукції щодо відповідності наведеним Учасником даним у порівняльній таблиці. 2. Учасником згідно вимог Додатку 2 тендерної документації не надано документів на підтвердження що товар є новим, виготовленим у 2025 році та повністю придатним до використання, та таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням, що терміни та умови його зберігання не порушені. 3. Учасником згідно вимог Додатку 2 тендерної документації не надано документів від виробника на підтвердження що гарантійний термін повинен відповідати нормативно-технічної документації, але не менше 12 місяців з дня виготовлення. 4. Учасником згідно вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації « Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації не було надано Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей. 5. Учасником згідно вимог Додатку 1 тендерної документації не надано інформаційного листа стосовно п.4.6. та 4.7
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) була надана «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», вих.№1020-т від 18.08.2025р., про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Відповідно в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що під аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір (договори), відповідно до умов якого (яких) здійснювалося постачання руберойду (або євроруберойду). Замовником в Додатку 1 чітко вказано, що таке аналогічний договір, а саме: «Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір на поставку товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником». Проте Учасником, завантажено в електронну систему 3 (три) договори на постачання фарб, розчинників, шурупів, саморізів, блоків тощо, що не відповідає вимогам щодо аналогічного договору згідно Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасник повинен був обов’язково згідно вимог Додатку 2 тендерної документації надати технічні характеристики продукції та порівняльні таблиці щодо відповідності запропонованої продукції наведеним замовником характеристикам. Показники запропонованої продукції мають відповідати технічним вимогам Замовника. Учасник надав порівняльну таблицю вих.№ 1023-т від 18.08.2025р. але на підтвердження технічних характеристик які вказані у таблиці ні яких документів надано не було, а саме: (копії паспортів якості від виробника, тощо) в яких були би засвідчені виробником технічні характеристики продукції щодо відповідності наведеним Учасником даним у порівняльній таблиці. Що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Учасником згідно вимог Додатку 2 тендерної документації не надано документів на підтвердження що товар є новим, виготовленим у 2025 році та повністю придатним до використання, та таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням, що терміни та умови його зберігання не порушені. Що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Учасником згідно вимог Додатку 2 тендерної документації не надано документів від виробника на підтвердження що гарантійний термін повинен відповідати нормативно-технічної документації, але не менше 12 місяців з дня виготовлення. Що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Учасником згідно вимог Додатку 2 тендерної документації було надано документ, що підтверджує якість Товару, що пропонується Учасником для постачання за договором про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, а саме: копію сертифікату відповідності, але сертифікат відповідності №UA.ХОДС.07.1507-24 виданий зовсім на інший товар якого не має в пропозиції Учасника. Що не відповідає вимогам тендерної документації. 6. Учасником згідно вимог п.2 Додатку 2 тендерної документації « Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації не було надано Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей. Що не відповідає вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.