Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 359 473,70 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 594,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328540 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Синиця |
| Телефон: | +380542700975 |
| E-mail: | stu_zakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
1 |
Прошу надати наступні документи: відповідно до пункту 4 додатку 1 додати копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал; відповідно до пункту 3 додатку 2 "Перелік документів, які повинен надати учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі" Гарантійний лист можливості поставки товару протягом трьох робочих днів з дня отримання заявки
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.