Закупівлю оголошено - 25-03-2025, 23:26. Дата останніх змін - 15-07-2025, 00:00

Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва

Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крем... Державна закупівля - UA-2025-03-25-014684-a Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва від замовника РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 3/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-25-014684-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-25-017458-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 23:26
по 06-04-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 23:26
по 09-04-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
162295900
162 295 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:811 479,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:811 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:05416768 Досьє YouControl
Контактна особа:Олександр Бутківський
Телефон:+380958371211
E-mail:tend.krem@ukr.net
Місцезнаходження:
03039, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА будинок 16
11



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-25-014684- a від 16.06.2025 встановлено встановлено порушення ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» пункту 43 Особливостей, пункту 6-1 розділу X Закону та зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів. На підставі зазначеного вище, керуючись ст. 11, п. 3 7 Розділу X. Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50. Особливостей, уповноважена особа Ухвалила рішення Відмінити відкриті торги

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

15-07-2025, 00:00

Період оскарження:

з 04-07-2025, 18:42 по 15-07-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція кремаційного обл ...
162 295 900 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва

1
робота
03039 Україна м. Київ вулиця Байкова, 16
по 31-12-2025
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пр.Палладіна Академіка, будинок 22, 03142, Плаксій Альона Альбертівна
Остаточна пропозиція:
161 889 792 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2025, 14:33
Період подачі оскарження:
по 13-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-04-25, 16:45:35
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, наявна необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ” до 07.05.2025 включно.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-04-25, 23:22:53
24

Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів або правовстановлюючих документів, або договорів оренди). Довідка № 1 від 31.03.2025 містить інформацію про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111), інформація щодо яких не підтверджена документально. 2. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, або копії наказів про прийняття на роботу) або надання послуг на інших законних засадах (копії відповідних цивільно-правових правочинів), щодо працівників, зазначених в довідці про наявність працівників. Згідно ЦПД №13/04 від 13.09.2024 Ситнік С.М. надає послуги “муляра”, а згідно довідки № 2 від 31.03.2025 - “маляра”. 3. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (з додатками та додатковими угодами), за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. До Договору № 152 від 18.12.2024 долучено Додаток № 3. Водночас цей додаток не містить інформації додатком до якого договору він є. 4. П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учаснком надаються, зокрема, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси. Долучені розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси не містять підпису уповноваженої особи Учасника. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів або правовстановлюючих документів, або договорів оренди). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1 від 31.03.2025 містить інформацію про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111), інформація щодо яких не підтверджена документально. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підтверджуючі документи наявності “асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630”, або скориговану довідку № 1 від 31.03.2025 в частині вилучення інформації про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, або копії наказів про прийняття на роботу) або надання послуг на інших законних засадах (копії відповідних цивільно-правових правочинів), щодо працівників, зазначених в довідці про наявність працівників. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно ЦПД №13/04 від 13.09.2024 Ситнік С.М. надає послуги “муляра”, а згідно довідки № 2 від 31.03.2025 - “маляра”. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити зміни до ЦПД №13/04 від 13.09.2024 або скориговану довідку № 2 від 31.03.2025 в частині виду послуг Ситнік С.М. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (з додатками та додатковими угодами), за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. До Договору № 152 від 18.12.2024 долучено Додаток № 3. Водночас цей додаток не містить інформації додатком до якого договору він є. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити Додаток № 3 з інформацією щодо реквізитів договору, невід’ємною частиною якого він є. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учаснком надаються, зокрема, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучені розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси не містять підпису уповноваженої особи Учасника. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформацію про ціни на матеріальні ресурси із підписом уповноваженої особи Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-04-25, 23:22:53
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-03-25-014684-a-b1
161 889 792 UAH
Ціна договору
161 889 792 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
161 889 792 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 22:51:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
0.5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Банківська гарантія , забезпечення тендерної пропозиції
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
Довідка МТБ.PDF, Довідка , Довідка
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Доказ:
Документ
Фін.звіт.pdf, звіт , звіт

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:47
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 23:26:06

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              6. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % від вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Код ЄДРПОУ 05416768 UA703348510000000026003191512 АТ «ПУМБ» МФО 334851 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи,Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 5.pdf, , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % від вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Код ЄДРПОУ 05416768 UA703348510000000026003191512 АТ «ПУМБ» МФО 334851 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % від вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Код ЄДРПОУ 05416768 UA703348510000000026003191512 АТ «ПУМБ» МФО 334851 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % від вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Код ЄДРПОУ 05416768 UA703348510000000026003191512 АТ «ПУМБ» МФО 334851 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, та вимог Тендерної документації у розмірі 811 000,00 грн. (Вісімсот одинадцять тисяч гривень 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції (91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави неповернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ст. 25 Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей). Надана з боку Учасника у якості забезпечення тендерної пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у статті 25 Закону. Строк сплати за банківською гарантією повинен становити не більше п’яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Код ЄДРПОУ 05416768 UA703348510000000026003191512 АТ «ПУМБ» МФО 334851 Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. До банківської гарантії долучаються наступні документи: чинна банківська ліцензія, видана Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію (або витяг з Державного реєстру банків), та документ, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано КЕП, який накладено на файл гарантії.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
              Статус: Активна
              Дата створення: 25-03-2025, 23:26:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ