Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 162 295 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 811 479,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 811 000 UAH |
| Замовник: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 05416768 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Бутківський |
| Телефон: | +380958371211 |
| E-mail: | tend.krem@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03039, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА будинок 16 |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-25-014684- a від 16.06.2025 встановлено встановлено порушення ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» пункту 43 Особливостей, пункту 6-1 розділу X Закону та зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів. На підставі зазначеного вище, керуючись ст. 11, п. 3 7 Розділу X. Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50. Особливостей, уповноважена особа Ухвалила рішення Відмінити відкриті торги
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-07-2025, 18:42 по 15-07-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, наявна необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ” до 07.05.2025 включно.
Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів або правовстановлюючих документів, або договорів оренди). Довідка № 1 від 31.03.2025 містить інформацію про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111), інформація щодо яких не підтверджена документально. 2. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, або копії наказів про прийняття на роботу) або надання послуг на інших законних засадах (копії відповідних цивільно-правових правочинів), щодо працівників, зазначених в довідці про наявність працівників. Згідно ЦПД №13/04 від 13.09.2024 Ситнік С.М. надає послуги “муляра”, а згідно довідки № 2 від 31.03.2025 - “маляра”. 3. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (з додатками та додатковими угодами), за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. До Договору № 152 від 18.12.2024 долучено Додаток № 3. Водночас цей додаток не містить інформації додатком до якого договору він є. 4. П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учаснком надаються, зокрема, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси. Долучені розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси не містять підпису уповноваженої особи Учасника. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів або правовстановлюючих документів, або договорів оренди). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1 від 31.03.2025 містить інформацію про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111), інформація щодо яких не підтверджена документально. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підтверджуючі документи наявності “асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630”, або скориговану довідку № 1 від 31.03.2025 в частині вилучення інформації про: асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год (рядок 54) та люлька двомісна самопідйомна ZLP630 (рядок 111). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались документи, що згідно із чинним законодавством підтверджують працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників із учасником, або копії наказів про прийняття на роботу) або надання послуг на інших законних засадах (копії відповідних цивільно-правових правочинів), щодо працівників, зазначених в довідці про наявність працівників. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно ЦПД №13/04 від 13.09.2024 Ситнік С.М. надає послуги “муляра”, а згідно довідки № 2 від 31.03.2025 - “маляра”. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити зміни до ЦПД №13/04 від 13.09.2024 або скориговану довідку № 2 від 31.03.2025 в частині виду послуг Ситнік С.М. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів (з додатками та додатковими угодами), за якими виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листів-відгуків від контрагентів про належне виконання цих договорів. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. До Договору № 152 від 18.12.2024 долучено Додаток № 3. Водночас цей додаток не містить інформації додатком до якого договору він є. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити Додаток № 3 з інформацією щодо реквізитів договору, невід’ємною частиною якого він є. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що учаснком надаються, зокрема, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучені розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформація про ціни на матеріальні ресурси не містять підпису уповноваженої особи Учасника. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та інформацію про ціни на матеріальні ресурси із підписом уповноваженої особи Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.