Дизель – генераторна установка, в т.ч. щит АВР
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 418 567,55 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 14 185,68 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
Сайт: | http://charz.com.ua |
Контактна особа: | Відділ закупівель |
Телефон: | 380952492851 |
E-mail: | tender005@ukroboronprom.com |
Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
4 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись п.п.3 п. 6.37 Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром»/Акціонерного товариства «Українська оборонна промисловість» в умовах правового ре-жиму воєнного стану затвердженого Наказом №246 від 12.06.2023 та п.п.3 п.1 Розділу 6 Конкурсної документації виникла необхідність у відміні спрощеної закупівлі UA-2024-07-26-000161-a Генератор, що була оголошена 26.07.2024.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-08-2024, 14:54
Документи:
Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої пропозиції виявлено деякі невідповідності в документах, а саме: 1. Відповідно до п.4. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати заповнену форму технічної специфікації згідно з Додатком 3, що підрозуміває зазначення конкретних кількісних та якісних параметрів технічних характеристик Обладнання, запропонованого до постачання Учасником, які можна порівняти із параметрами, необхідними Організатору закупівлі. 2. Відповідно до п.1. Додатку 1 до Конкурсної документації, Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у п.1 поданої формі №1 у вигляді листа - відгуку чи видаткових накладних. Оскільки контрагентом Учасника у даному випадку виступає підприємство АТ «УОП», очікуємо цю інформацію на електронну пошту відповідальної особи, вказану для подачі документів у частині II Додатку 1 Конкурсної документації. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, направляємо вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Відповідальна особа Організатора конкурсу UA-2024-07-26-000161-а
Шановний учаснику! За результатами проведеного конкурсу Генератор (UA-2024-07-26-000161-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: відсутність наступних документів, зазначених у I частині документів, що подаються учасником у період подання пропозицій (Додаток 1 Конкурсної документації). 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відсутні: - Довідка за формою №1 з інформацією про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів загальною сумою не менше, ніж 1 500 000,00 грн (один мільйон п’ятсот тисяч гривень), без ПДВ); - листи-відгуки, або видаткові накладні, або акти чи інші подібні документи, що підтверджують факт повного виконання усіх договорів, зазначених у довідці за формою №1 (виконання у розмірі 100% від суми кожного договору). Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* 2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі Обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у випадку, якщо Учасник не є виробником пропонованого Обладнання, відсутній: - Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника, або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк постачання товару. 3. Відсутня Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації Обладнання. Скановані копії документів від виробника Обладнання або довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження Учасником можливості проведення пусконалагоджувальних робіт та монтажу Обладнання. 4. На підтвердження фінансової спроможності, якщо Учасник є юридичною особою – резидентом, відсутня: - остання затверджена річна фінансова звітність (за 2023 рік форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 4 Додатку 2 Конкурсної документації). 5. Відсутні Документи що підтверджують права підпису пропозиції: для юридичних осіб-резидентів: - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). Крім того, Учасник повинен документи, зазначені у II частині Додатку 1 Конкурсної документації - документи, що подаються Учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*, а саме: 1. Документи що підтверджують права підпису договору для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2. Інші документи, що подаються Учасником для юридичних осіб-резидентів: - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство). 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender005@ukroboronprom.com після завершення аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.