Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 128 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 642,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Даниленко |
Телефон: | +30938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 24.07.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Вироби домашнього текстилю (комплект постільної білизни двоспальний, набір махрових рушників) ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (комплект постільної білизни двоспальний ДК 021:2015: 39512000-4 Постільна білизна, набір махрових рушників ДК 021:2015: 39514100-9 Рушники) Кількість: 50 комплектів; 100 наборів Місце поставки: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шевченка, 11. Строк поставки товару: До 10.08.2024 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 10.07.2024 року, UA-2024-07-10-009889-a 3. Дата та час початку Аукціону: від 18.07.2024 11:49 до 18.07.2024 12:30. 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕГПРОМСЕРВІС" Код ЄДРПОУ: 20195425 Місцезнаходження: Україна, 49127, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 18 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.