Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 788 044,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 940,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44819434 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Сетченко |
| Телефон: | +380674159600 |
| E-mail: | moloko366@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Додаток до протоколу № 753 від 15.07.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції код ДК 021:2015 45259300-0 Ремонт і технічне обслуговування теплових станцій (поточний ремонт котлоагрегату БКЗ-210-140 ПТ ст. №3 (Котельний агрегат барабанний № 3) Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-07-03-006341-a І. Згідно п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник має надати: «1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання надання послуг, учасник має надати довідку за формою 3. В складі тендерної пропозиції Учасник має надати скан-копії: наказів про прийняття на роботу, або цивільно-правові договори тощо; посвідчень про перевірку знань з охорони праці відповідно до встановлених вимог. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.В складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання надання послуг, учасник надав довідку за формою 3, але не вказав у графах 5 та 6 реквізити документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо) та документів, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо). 2. В складі тендерної пропозиції Учасник надав скан-копії наказів про прийняття на роботу, та цивільно-правовий договір, але наказ по прийняття на роботу Губенка Р. непідписаний; цивільно-правовий договір укладений з Зіненко Я. на виконання інших робіт, ніж предмет закупівлі, також цивільно-правовий договір без печатки підприємства. ІІ. Згідно п.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник має надати: 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В складі тендерної пропозиції Учасник не надав – виписку з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників про призначення директора. ІІІ. Згідно абз. 2 п.5 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник має надати: 5. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: 2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В складі тендерної пропозиції Учасник не надав вказану довідку. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ п.п.1.3. п.1 , п.3, ч.2 п.5 Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасник має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання надання послуг -довідку за формою 3 та скан-копії наказів про прийняття на роботу, або цивільно-правові договори тощо. 2. Виписку з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників про призначення директора. 3. Довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.