Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 47 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 237,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ |
| ЄДРПОУ: | 40477150 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://od.dasu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Савічева |
| Телефон: | +380677862241 |
| E-mail: | t.i.savicheva@dasu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65012, Україна, Одеська область,Одеса, вул. КАНАТНА, буд. 83 |
1 |
1. Відповідно до п. 1 Розділу "Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам замовника" Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати "Оригінал паспорта, виданого Учасником, що використовується для надання послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, із зазначенням кількості грам тонеру, що використовуватиметься, ресурсу друку, по кожній позиції заправки/відновлення тонерних картриджів, які є в технічному завданні." Пропоную надати відповідний документ. 2. Відповідно до п. 2 Додатку 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. ФОП Карбовський Ю.В. в складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 30.07.2024. Пропоную надати Витяг, який би відповідав вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.