Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 16:37. Дата останніх змін - 13-01-2025, 16:37

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г... Державна закупівля - UA-2025-01-13-012189-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОДЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-012189-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-012624-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 16:37
по 16-01-2025, 00:00

ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко (Молоко коров’яче з масовою часткою жиру не нижче 2,5% плівка 1 л). Назва товару із урахуванням номенклатури в Каталозі: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Деталізований код асортиментної позиції товару (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко. Строк поставки Товару - до 31.12.2025 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 3 днів з моменту отримання заявки від Покупця в довільній формі. Поставка має бути здійснена згідно заявок Покупця за адресами навчальних закладів Водяницької сільської ради (згідно дислокації додаток 2 до договору) не менше 2-х разів на тиждень (за винятком неробочих днів). Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. Оплата за Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару та підписання обома Сторонами видаткової накладної. Остаточний розрахунок за Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
183810
183 810 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОДЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04411088 Досьє YouControl
Контактна особа:Заячковська Ірина Володимирівна
Телефон:+380669083995
E-mail:finvodotg@gmail.com
Місцезнаходження:
20232, Україна, Черкаська область,Звенигородський р-н, с. Водяники, вул. Богдана Хмельницького, 60
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

3 342
кілограм
20232 , Україна , Черкаська область , Звенигородський р-н , за адресами навчальних закладів Водяницької сільської ради ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна13-01-2025, 16:37
ВидпастеризованеАктивна13-01-2025, 16:37
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна13-01-2025, 16:37
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна13-01-2025, 16:37
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна13-01-2025, 16:37
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:37:06
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:37:59
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. Оплата за Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару та підписання обома Сторонами видаткової накладної. Остаточний розрахунок за Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ