Закупівлю оголошено - 30-01-2025, 22:27. Дата останніх змін - 11-03-2025, 13:41

Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару»

Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодже... Державна закупівля - UA-2025-01-30-017415-a Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" від 1/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-30-017415-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-30-022017-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-01-2025, 22:27
по 05-02-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-02-2025, 17:00
по 10-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-02-2025, 13:20
по 11-02-2025, 13:43

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1200000
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:12 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Пухальська Дар’яна Андріанівна
Телефон:380442076794
E-mail:pukhalska.da@kte.kmda.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Виконання робіт з розробки про ...
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-02-2025, 13:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА будинок 61 офіс 19, 65012, Алла Бурейко
Остаточна пропозиція:
1 181 534 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 193 534,93 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-02-2025, 15:48

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-02-25, 12:19:10
24

1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС" на підтвердження кваліфікаційних вимог пункту 3.1. «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)» надає копії сертифікатів на провідних інженерів-проектувальників та договори на працівників відповідної кваліфікації: кваліфікаційний сертифікат №020301 Глітіна Олександра Борисовича (СС1,СС2,СС3) та договір про надання послуг №012503п від 02.02.2025р. між фізичною особою Глітіним О.Б. та ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"., кваліфікаційний сертифікат №020761: Дубінчука Вадима Олександровича (СС1,СС2,СС3) та договір про надання послуг №012504п від 03.02.2025 між фізичною особою Дубінчуком В.О. та ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"., однак за вимогою копія особистого сертифікату має бути ЗАВІРЕНА ОСОБИСТО ФАХІВЦЕМ. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) до документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 3.1 «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору для розробки відповідних розділів проєкту, в тому числі: - сертифікованого інженера-проєктувальника (клас наслідків (відповідальності) не менше СС2 (не менше однієї особи). Для підтвердження надати: - копію наказу про прийняття на роботу працівника або копію цивільно-правового договору або іншого договору; - копію особистого сертифікату, ЗАВІРЕНУ ОСОБИСТО ФАХІВЦЕМ, або копію витягу з Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ); - копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі необхідності).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-02-25, 12:19:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-30-017415-a-b1
Номер договору:
377/КТМ-09-25
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
1 181 534 UAH
Ціна договору
984 611,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-02-2025 по 19-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул. Верховинна, буд. 80-А, 03179, Ромашко Юрій
Остаточна пропозиція:
1 008 476 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 008 476 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 008 476 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 008 476 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-02-2025, 18:15:12
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Форма забезпечення:
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
1.3. Наказ від 23.04.2020 № 1-к.pdf, Наказ від 23.04.2020 № 1-к , Наказ від 23.04.2020 № 1-к
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
3.1. Договір на виконання робіт з виготовлення проєктної документації від 02.04.2024 № 220-71-13.pdf, Договір на виконання робіт з виготовлення проєктної документації від 02.04.2024 № 220-71-13 , Договір на виконання робіт з виготовлення проєктної документації від 02.04.2024 № 220-71-13

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НОВА ПЕРСПЕКТИВА ЛЮКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 181 534 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 193 534,93 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 14:02:17
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Іншій формі
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
9_Довідка_про_наявність_найманих_працівників.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. Кваліфікаційний сертифікат Глітін.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. Кваліфікаційний сертифікат Дубінчук.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. Свiдоцтво_Городчанін_копія.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. Сертифікат ФЕДОРІН.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. Сертифікат_Городчанін_копія.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. ЦПД_НОВА_ПЕРСПЕКТИВА_ЛЮКС_ГЛІТІН_данные_удалены.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
9. ЦПД_НОВА_ПЕРСПЕКТИВА_ЛЮКС_ДУБІНЧУК_данные_удалены.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. ЦПД_НОВА_ПЕРСПЕКТИВА_ЛЮКС_СЕРДЮК_данные_удалены.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
9. ЦПД_НОВА_ПЕРСПЕКТИВА_ЛЮКС_Федорин_1.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
7. ДОГОВІР_проектування_НОВА_ПЕРСП_ГІПРОГРАД_1.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
7_Довідка_виконання_аналогічного_договору.pdf, «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 22:30:00
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 22:28:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 22:28:00
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-01-2025, 22:28:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару»
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від від загальної ціни Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          безвітсотковий депозит
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських (робочих) днів з дня настання зазначених обставин: - повного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору; - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини. У разі відсутності істотного порушення Підрядником зобов’язання за Договором, забезпечення виконання Договору повертається повністю, в іншому разі повертається лише не стягнута частина.
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Виконання робіт з розробки проєктної документації за об'єктом: «Капітальний ремонт будівлі великої естакади та хімводоочистки за адресою ***, пошкодженої внаслідок ракетного удару»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 30-01-2025, 22:28:00
          Способи підтвердження:
          Документ
          «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ