Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 108 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 542,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 44106679 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vl.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Баглай Надія Тарасівна |
| Телефон: | +380332777132 |
| E-mail: | gudpsuvo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, майдан Київський, будинок 4 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-18-001368-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником Фізична особа-підприємець Янішевський Андрій Сергійович, а саме: Пунктом 13 Додатку 6 до тендерної документації вимагалось: «Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». Учасником надано лист в якому зазначено що субпідрядні організації залучатись не будуть, однак неправильно зазначено до надання яких послуг не будуть залучатись субпідрядні організації (зазначено «послуг з заправки тонер-картриджів», в той час як закупівля проводиться за предметом «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп'ютерної та організаційної техніки (ремонт копіювально-розмножувальної техніки, принтерів)». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати лист у довільній формі, в якому буде зазначено, що субпідрядні організації до надання послуг залучатись не будуть, вказавши послуги, що відповідають предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.