Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 17:25. Дата останніх змін - 14-01-2025, 17:25

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-14-015039-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-015039-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-021065-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 17:25
по 17-01-2025, 08:00

Поставка Товару здійснюється за місцезнаходженням Замовника: вул. Незалежності, 111. м. Заставна,Чернівецька обл., Україна. Доставка, завантаження та розвантаження Товару до місця зберігання на складі Замовника здійснюється автотранспортом і силами Постачальника за власні кошти без використання служб доставки. Після заявки Замовника про замовлення товару поставка до місцезнаходження Замовника не більше 1 робочого дня. Поставка партіями на підставі заявок замовника, але не менше 2 разів на тиждень

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
88455
88 455 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області
ЄДРПОУ:02005711 Досьє YouControl
Сайт:http://www.medregion-zas.cv.ua
Контактна особа:Надія Штифюк
Телефон:+380638266535
E-mail:nabondar0901@gmail.com
Місцезнаходження:
59440, Україна, Чернівецька область,с. Юрківці, вул. Центральна,36
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

3 000
кілограм
59400 , Україна , Чернівецька область , Заставна , Незалежності,111 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна14-01-2025, 17:22
Термін збиранняпізняАктивна14-01-2025, 17:22
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна14-01-2025, 17:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 17:25:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 17:22:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          2.5. Оплата проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника за фактом постачання товару - у безготівковій формі згідно з видатковою накладною протягом 10 банківських днів. Замовник перераховує кошти на рахунки Постачальника після отримання оригіналів накладних та товару згідно специфікації.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          4.1. Поставка Товару здійснюється за місцезнаходженням Замовника: вул. Незалежності, 111. м. Заставна,Чернівецька обл., Україна. Поставка здійснюється партіями на підставі заявок замовника, але не менше 2 разів на тиждень. 4.2. Право власності на товар переходить від Постачальника до Замовника після прийняття Товару в пункті призначення та підписання видаткової накладної. 4.3. Доставка, завантаження та розвантаження Товару до місця зберігання на складі Замовника здійснюється автотранспортом і силами Постачальника за власні кошти без використання служб доставки. 4.4. Постачальник зобов’язаний забезпечити схоронність Товару протягом усього періоду його транспортування, включаючи період його зберігання на складах (крім періоду зберігання на складі Замовника до оформлення Акта приймання продукції) до моменту передачі Замовнику (або його уповноваженому представникові). 4.5. Після заявки Замовника про замовлення товару поставка до місцезнаходження Замовника не більше 1 робочого дня.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ