Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління БЕБ у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 44741997 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Качмар |
| Телефон: | +0681530525 |
| E-mail: | kl01122022@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Левицького К., будинок 67 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.п. 1.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою; Учасником надано Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та у стовпці назва предмету закупівлі зазначено не повну назву предмету закупівлі, у стовпці інформації про замовника невірно вказаний код ЄДРПОУ та у стовпці вартість договору сума договору не відповідає сумі зазначеній в аналогічному договорі. 2. Згідно п.п. 3.15 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: Авторизаційний лист від виробника карт пам’яті або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого товару технічним вимогам Покупця. 2.1. Учасником надано Авторизаційний лист офіційного дистриб’ютора та не надано підтвердження виробником предмету закупівлі щодо офіційного дистриб’ютора. 3. Згідно п.п. 3.10 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник накладає: Кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП) 3.1. Учасник наклав удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію, проте підписувач УЕП не відповідає підписанту документів, що надавались в тендерній пропозиції. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою із зазначенням повної назви предмету закупівлі, вірним код ЄДРПОУ та правильною вартістю договору. 2.1.2. Інформацію про підтвердження виробником предмету закупівлі щодо офіційного дистриб’ютора. 2.1.3. Привести у відповідність підписанта копій документів тендерної пропозиції та підписувача електронного цифрового підпису. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ ЮА» на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.п. 1.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою; 1.2. - Скан-копію договору з усіма додатками (якщо додатки передбачені умовами договору); - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником надано Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та у стовпці назва предмету закупівлі зазначено не повну назву предмету закупівлі та у стовпці період дії договору зазначено тільки кінцеву дату дії договору. Учасником надано копію видаткової накладної на підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в інформаційній довідці, проте в видатковій накладній номер договору поставки не відповідає номеру договору зазначеному в Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою із зазначенням повної назви предмету закупівлі у відповідності до скан-копії договору та зазначити період дії договору, а саме початок дії договору. 2.1.2. Привести у відповідність інформацію зазначену у видатковій накладній та інформацію зазначену в Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Ковнер Юрій Вікторович" на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.п. 3.14 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: Лист-гарантія за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником не надано лист-гарантію за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1. Лист-гарантію за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.