Закупівлю оголошено - 05-01-2025, 22:06. Дата останніх змін - 05-01-2025, 22:06

Продукти харчування: картопля та квасоля, код 03210000-6 Зернові культури та картопля за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Продукти харчування: картопля та квасоля, код 03210000-6 Зернові культури та картопля за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника... Державна закупівля - UA-2025-01-05-000814-a Продукти харчування: картопля та квасоля, код 03210000-6 Зернові культури та картопля за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" від 1/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-05-000814-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-000009-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-01-2025, 22:06
по 09-01-2025, 00:00

Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі).Місце поставки (передачі) товарів: 32331, Хмельницька область, р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43. Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
531750
531 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"
ЄДРПОУ:23354172 Досьє YouControl
Контактна особа:Комендант Катерина Григорівна
Телефон:380507048158
E-mail:izumrudbuhgalter@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна, Донецька область,с. Соснове,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

11 500
кілограм
Україна , Хмельницька область , р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна05-01-2025, 22:02
КласпершийАктивна05-01-2025, 22:02
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна05-01-2025, 22:02
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672

100
кілограм
Україна , Хмельницька область , р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43. ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипбілаАктивна05-01-2025, 22:02
Відповідність ДСТУ 8672ТакАктивна05-01-2025, 22:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-01-2025, 22:06:11
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:05-01-2025, 22:02:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Товар повинен постачатись дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника, але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години. Дні завозу продуктів харчування можуть змінюватися Замовником, враховуючи власні потреби з урахуванням контингенту учнів. Продукція повинна постачатися у тарі, що відповідає вимогам санітарних правил і норм, а також чинного законодавства.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-01-2025, 22:02:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          Платіжне доручення , Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема: - документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути надано у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів.
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Депозит (внесок на рахунок Замовника)
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-01-2025, 22:02:09
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору.Забезпечення виконання Договору повертається Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня виконання Постачальником Договору у повному обсязі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-01-2025, 22:02:09
          Постачальник зобов’язується не пізніше дати укладення Договору надати забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит
          Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору - платіжне доручення, завірене підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-01-2025, 22:02:09
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ