Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
Загальний обсяг рідких побутових відходів 9400 м³ (від 50 до 70 метрів кубічних на добу). Період відкачування та вивезення рідких побутових відходів 6-7 разів на тиждень.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 883 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 416,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)" |
| ЄДРПОУ: | 08731826 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Ємець |
| Телефон: | +380986102469 |
| E-mail: | tania.emets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36015, Україна, Полтавська область,місто Полтава, ВУЛИЦЯ СТАРОКОТЕЛЕВСЬКА, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно вимог тендерної документації (Додаток 4 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) п. 1.3. «… Учасник процедури закупівлі повинен надати підтверджуючі документи щодо можливості здійснення зливу (прийому) відкачаних та вивезених рідких відходів до зливних (приймальних) станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Полтава або Полтавській області, а саме: правовстановлюючі документи на власні зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційних систем в м. Полтава або Полтавській області, якщо такі зливні станції/системі водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Полтава або Полтавській області знаходяться у власності чи копія договору на злив (прийом) рідких відходів укладений з організацією, яка має можливість здійснювати злив (прийом) рідких відходів до зливних станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Полтава або Полтавській області чи копія договору оренди/користування у випадку якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Полтава або Полтавській області знаходяться в оренді/користуванні). Строк дії договорів зазначених у цьому підпункті повинен бути не менше ніж до 31.12.2025 року.» На виконання вимог даного пункту учасник ПП «АВТОСОЮЗ –Україна» надає договір № 36-15 на прийом до системи централізованого водовідведення стічних вод, які вивозяться асенізаційним транспортом (далі –Договір) від 12.09.2023. Строк дії Договору -31.12.2023 року. Пунктом 8.6. Договору передбачено : «Договір вважається продовженим на кожен наступний рік на тих самих умовах, якщо за один місяць до закінчення строку дії Договору жодна із сторін не заявить бажання про розірвання або перегляду даного Договору. Також наявна додаткова угода № 1 від 24.10.2024 року, що підтверджує наявність договірних відносин за вказаним договором у 2024 році. Тобто з огляду на викладене Договір був автоматично пролонгований у 2024 році. У зв’язку з тим, що ПП «АВТОСОЮЗ – Україна» не додані документи, що підтверджують пролонгацію договору у 2025 році, а Замовник – державна установа «Полтавська виправна колонія (№64)» не може знати чи сторони не заявили бажання про розірвання або перегляд даного Договору, Учаснику – ПП «АВТОСОЮЗ – Україна» необхідно надати документи, що підтверджують пролонгацію договору № 36-15 на прийом до системи централізованого водовідведення стічних вод, які вивозяться асенізаційним транспортом від 12.09.2023. (додаткова угода про продовження строку дії договору або лист у довільній формі з інформацією (однієї із сторін Договору) про автоматичну пролонгацію Договору у 2025 році тощо). Також повідомляємо, відповідно до п 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.