Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 10:21. Дата останніх змін - 03-01-2025, 10:21

Папір офісний А3, 80 г/м2, білизна від 162% до 168%, (500 арк.) (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Папір офісний А3, 80 г/м2, білизна від 162% до 168%, (500 арк.) (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)... Державна закупівля - UA-2025-01-03-001224-a Папір офісний А3, 80 г/м2, білизна від 162% до 168%, (500 арк.) (ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) від замовника Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-001224-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-000428-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 10:21
по 08-01-2025, 11:00

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ Україна, м. Київ (конкретна адреса зазначається у письмовій рознарядці ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної п.7.2. проєкту Договору та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 проєкту Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
65312.5
65 312,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:40150237 Досьє YouControl
Контактна особа:Єгорова Ольга Леонідівна
Телефон:380632147739
E-mail:yehorova.o.l@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

250
пачка
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматA3 (297х420 мм)Активна03-01-2025, 10:21
КолірбілийАктивна03-01-2025, 10:21
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна03-01-2025, 10:21
Білизна CIEвід 162 до 168відсотокАктивна03-01-2025, 10:21
Товщинавід 105 до 109мікрометрАктивна03-01-2025, 10:21
Непрозорістьвід 93 до 100відсотокАктивна03-01-2025, 10:21
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна03-01-2025, 10:21
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна03-01-2025, 10:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:21:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 10:21:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ