Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 12:46. Дата останніх змін - 25-02-2025, 12:25

Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, ДСТУ 5081, банка скляна)

Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, ДСТУ 5081, банка скляна)... Державна закупівля - UA-2025-02-17-005941-a Оброблені фрукти та овочі (Паста томатна 25%, сорт вищий, ДСТУ 5081, банка скляна) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-005941-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-006070-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 12:46
по 20-02-2025, 06:00

Поставка товару та його вивантаження на склад Покупця здійснюється безпосередньо Постачальником даного виду товару, який зазначений в договорі або його представником. Поставка товару Новою поштою, Укрпоштою або іншим видом служби доставки без представника Постачальника не допускається. Товар поставляється партіями після заявки Покупця транспортом Постачальника, протягом 2 календарних днів з моменту заявки. В разі необхідності Покупець має право вимагати термінову поставку товарів, яка має бути здійснена Постачальником протягом 1 доби з моменту отримання заявки. Якщо Постачальник доставляє кількість товарів, яка не узгоджена з Покупцем, Покупець має право відмовитись від прийняття товару та вимагати забрати зайвий товар. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2025 року. Місце поставки (передачі) товарів є склад Покупця за адресою: Чернігівський район, Халявинська сільська рада, 4-й кілометр Гомельського шосе, буд. № 6

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6000
6 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02006076 Досьє YouControl
Контактна особа:Любов Надточій
Телефон:+380462774307
E-mail:chopnl.tender@gmail.com
Місцезнаходження:
14005, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, буд. 3
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паста томатна

50
кілограм
15524 , Україна , Чернігівська область , с. Халявин , 4-й км Гомельського шоссе, буд 6 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка сухих речовинвід 25.0 до 25.0Активна17-02-2025, 12:44
Сіль у складі продуктуНіАктивна17-02-2025, 12:44
СортвищийАктивна17-02-2025, 12:44
Відповідність ДСТУ 5081ТакАктивна17-02-2025, 12:44
Фасуваннябанка склянаАктивна17-02-2025, 12:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:46:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:45:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Покупець після отримання товарів приймає рішення про їх оплату. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Постачальника після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 90 робочих днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          90
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Товар поставляється партіями після заявки Покупця транспортом Постачальника, протягом 2 календарних днів з моменту заявки. В разі необхідності Покупець має право вимагати термінову поставку товарів, яка має бути здійснена Постачальником протягом 1 доби з моменту отримання заявки. Якщо Постачальник доставляє кількість товарів, яка не узгоджена з Покупцем, Покупець має право відмовитись від прийняття товару та вимагати забрати зайвий товар. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2025 року. Місце поставки (передачі) товарів є склад Покупця за адресою: Чернігівський район, Халявинська сільська рада, 4-й кілометр Гомельського шосе, буд. № 6
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, , , , , Гончарук Ольга
          Остаточна пропозиція:
          4 550 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          20-02-2025, 08:17
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-02-17-005941-a-a1
          Номер договору:
          22-ВП
          Дата підписання договору:
          21-02-2025, 11:58
          Строк дії договору:
          з 21-02-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Гончарук Ольга
          E-mail підписанта:
          OLGA.GONCHARUK49@UKR.NET
          Посада підписанта:
          ФОП
          Підписант діє на підставі:
          свідоцтва
          Номер IBAN:
          UA383005280000000260000023520
          Телефон підписанта:
          380677963607
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Лебедєв Сергій Олександровича
          E-mail підписанта:
          chernigivopnl@gmail.com
          Посада підписанта:
          генеральний директор
          Підписант діє на підставі:
          Статута
          Номер IBAN:
          UA593052990000026008036301411
          Телефон підписанта:
          +380462777104
          4 550 UAH
          Ціна договору
          4 550 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          4 550 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          17-02-2025, 20:41:28
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП БАТЮК Н. В.   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          5 875 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-02-2025, 17:16:35
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ