Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 254 022 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 540,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 14321630 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дика Валентина Миколаївна |
| Телефон: | 380673550321 |
| E-mail: | vdyka@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 81014, Україна, Львівська область,Немирів, Курортна, буд. 21 |
0 |
1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 2) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.1.1. Учасник завантажив копію аналогічного договору, проте не надав документів, що підтверджують його повного виконання (акти та/або акти надання послуг та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель); відповідно до п. 1.2.1. Учасник не надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявні транспортні засоби, електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору, за формою (Таблиця 1). У переліку обов’язкова наявність: - зварювальний апарат – не менше 1 од.; - дриль електрична – не менше 1 од.; - машини шліфувальні електричні – не менше 1 од.; - кран на автомобільному ходу – не менше 1 од. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. *Примітка: до довідки включається тільки те обладнання, що буде застосоване при наданні послуг; відповідно до п.3.1. для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у тому числі відповідному Технічному завданню (Дефектному акту) встановленим у Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію у вигляді розрахунку вартості послуг, який виконано в програмному комплексі АВК, або інших програмних комплексах: - Договірна ціна (тверда); - Пояснювальна записка; - Дефектний акт; - Локальний кошторисний розрахунок; - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису Відповідно до 5.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції для учасника юридичної особи: для керівника учасника: виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший рівнозначний документ, що підтверджує повноваження кервника учасника; копія статуту учасника (або інший рівнозначний документ), дійсний на дату подання тендерної пропозиції; якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту він повинен надати рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформований не пізніше 2025 року. Витяг обов’язково має містити: 1) відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); 2) дані про хронологію реєстраційних дій; Учасник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформований не пізніше 2025 року. 3) Перелік документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідно до умов тендерної документації (копії завірені) акти та/або акти надання послуг до попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками на надання аналогічних послуг згідно п. 1.1.1; Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявні транспортні засоби, електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору, за формою (Таблиця 1) У переліку обов’язкова наявність: - зварювальний апарат – не менше 1 од.; - дриль електрична – не менше 1 од.; - машини шліфувальні електричні – не менше 1 од.; - кран на автомобільному ходу – не менше 1 од. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди обладнання з документами, що свідчать про користування обладнанням разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання згідно п. 1.2.1; згідно п. 3.1. надати: Договірна ціна (тверда); Пояснювальна записка; Дефектний акт; Локальний кошторисний розрахунок; Розрахунок загальновиробничих витрат; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; згідно п. 5 : виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший рівнозначний документ, що підтверджує повноваження керівника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції (директор Дума Ю.М.); копія статуту учасника (або інший рівнозначний документ), дійсний на дату подання тендерної пропозиції; якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту він повинен надати рішення засновників про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.