Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 16:34. Дата останніх змін - 05-08-2025, 15:21

Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:201... Державна закупівля - UA-2025-07-08-010550-a Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-010550-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-012571-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 16:34
по 13-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 16:34
по 16-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1275714
1 275 714 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 378,57 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілинич Михайло Петрович
Телефон:+380988907963
E-mail:sv.tender106@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт харчового блок ...
1 275 714 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

1
послуга
04128 Україна м. Київ Київ вул. Мрії 11Г
по 30-09-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВАЖМАШБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-07-2025 по 14-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Руденко Лариси, будинок 6-А приміщення 58, офіс 1, 02141, Федоренко Павло
Остаточна пропозиція:
1 274 633,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-07-2025, 13:05
Період подачі оскарження:
по 31-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-07-25, 11:44:28
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-08-010550-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЖМАШБУД" код ЄДРПОУ 01236963, (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 14-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-07-25, 12:08:36
24

Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 359 від 24.07.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-07-08-010550-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЖМАШБУД" код ЄДРПОУ 01236963 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЖМАШБУД" код ЄДРПОУ 01236963, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Поточний ремонт харчового блоку закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №276 Святошинського району за адресою: місто Київ вул. Мрії 11Г (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-08-010550-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЖМАШБУД" код ЄДРПОУ 01236963, у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: - на кожну одиницю обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ВАЖМАШБУД" код ЄДРПОУ 01236963, у складі Тендерної пропозиції надано: Файл «Довідка про МТБ.pdf.p7s», який містить Довідку від 15.07.2025 «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг», у пункті 1 якої зазначено інформацію про Самоскид KRASZ M434VO, власне, 1 шт. та у пункті 4 зазначено Екскаватор EO-2621, власне і не зазначено кількості. Також надано файл «Документи на мат-техбазу.pdf», який містить Свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу серія СТР № 588057 на автомобіль KRASZ M434ВО, що не відповідає інформації зазначеній у довідці «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг». У складі тендерної пропозиції не надано підтвердження наявності Екскаватора EO-2621. В.С про статус сервісний центр. Також у складі На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати виправлену Довідку «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-07-25, 12:08:36
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-08-010550-a-b1
Номер договору:
709
Дата підписання договору:
04-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-08-2025 по 31-12-2025
1 249 972,72 UAH
Ціна договору
1 041 643,93 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВАЖМАШБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 274 633,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-07-2025, 16:20:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: - на кожну одиницю обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… *Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою у галузі будівництва) та/або виконроба (з вищою освітою у галузі будівництва), інформація по якому відображена у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації) також надати копію документу про вищу освіту у галузі будівництва.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (за кодом ДК 021:2015 та за складом робіт) з поточного ремонту складена за формою Довідка про виконання аналогічних договорів № з/п Найменування (предмет договору) Реквізити договору (дата та номер) Вартість договору, грн. Номер процедури закупівлі в системі Prozorro Термін виконання робіт Назва організації з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, контактні дані осіб замовника (контрагента) (ПІБ, контактний телефон) 1. 1 2. 3. 4. 5. 6. 7. 3.2. На підтвердження досвіду виконання у 2022-2024 рр. аналогічних договорів. Учасник має надати: - не менше одного оригіналу або копії виконаних договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Інформацію про належне виконання договорів, зазначених в довідці. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі. 3.4 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка). *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт/послуг має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника. 3.5. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору** ** надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:34:30
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:27:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:27:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:27:25
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:27:25
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 16:27:25

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (за кодом ДК 021:2015 та за складом робіт) з поточного ремонту складена за формою Довідка про виконання аналогічних договорів № з/п Найменування (предмет договору) Реквізити договору (дата та номер) Вартість договору, грн. Номер процедури закупівлі в системі Prozorro Термін виконання робіт Назва організації з якою укладено договір, код ЄДРПОУ, контактні дані осіб замовника (контрагента) (ПІБ, контактний телефон) 1. 1 2. 3. 4. 5. 6. 7. 3.2. На підтвердження досвіду виконання у 2022-2024 рр. аналогічних договорів. Учасник має надати: - не менше одного оригіналу або копії виконаних договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Інформацію про належне виконання договорів, зазначених в довідці. Надати сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо виконаних робіт: акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі; довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) у повному обсязі. 3.4 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1, лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка). *Позитивний відгук виконання аналогічних робіт/послуг має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника. 3.5. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору** ** надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я та по- батькові, посада Спеціальність та/або кваліфікація та/або розряд Загальний досвід роботи за професією (років та/або місяців) Освіта Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. ……… *Якщо працівника для виконання послуг залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець». Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою у галузі будівництва) та/або виконроба (з вищою освітою у галузі будівництва), інформація по якому відображена у Довідці. Учасник повинен підтвердити наявність працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник» в частині кошторисної документації (додатково надається дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації) також надати копію документу про вищу освіту у галузі будівництва.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка у наведеній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. Для підтвердження інформації Учасник надає наступні документи: - на кожну одиницю обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг № з/п Найменування, або тип обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально-технічної бази Власне, орендоване, надане субпідрядником/ співвиконавцем Кількість наявних одиниць 1 2 3 4 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 08-07-2025, 16:27:22
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ