Закупівлю оголошено - 11-06-2025, 09:23. Дата останніх змін - 27-06-2025, 00:00

Лимон, лист салата, помідор свіжий, огірок свіжий, кріп, петрушка, ананас, полуниця, виноград, абрикос, яблуко, апельсин, груша, морква свіжа, капуста свіжа, цибуля свіжа, цибуля зелена (перо)

Лимон, лист салата, помідор свіжий, огірок свіжий, кріп, петрушка, ананас, полуниця, виноград, абрикос, яблуко, апельсин, груша, морква свіжа, капуста... Державна закупівля - UA-2025-06-11-000879-a Лимон, лист салата, помідор свіжий, огірок свіжий, кріп, петрушка, ананас, полуниця, виноград, абрикос, яблуко, апельсин, груша, морква свіжа, капуста свіжа, цибуля свіжа, цибуля зелена (перо) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 6/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-11-000879-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-06-2025, 09:23
по 17-06-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 14:00
по 20-06-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
726500
726 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 265 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:21 795 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803589 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила Борейчук
Телефон:+380957158531
E-mail:l.boreichuk@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Лимон, лист салата, помідор св ...
726 500 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лимон,

320
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

лист салата,

240
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

помідор свіжий,

800
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

огірок свіжий,

800
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

кріп,

220
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

петрушка,

220
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ананас,

70
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

полуниця,

70
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

виноград,

70
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

абрикос,

70
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

яблуко,

380
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

апельсин,

380
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

груша,

380
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

морква свіжа,

2 080
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

капуста свіжа,

2 200
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

цибуля свіжа,

2 080
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

цибуля зелена (перо)

200
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро Склад Замовника
по 10-12-2025
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ГИРИЧ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-06-2025 по 28-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, Покровськ, ВУЛИЦЯ СТЕПАНА БОВКУНА, будинок 16, квартира 10, 85301, гирич ольга
Остаточна пропозиція:
701 840 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-06-25, 11:24:31
24

1. Форма 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надано документи на виконання вимог п.п. 1.4. п. 4 . оригінал або завірену копію Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців). 2. Відсутні документи на виконання п.п.2.1 . п.2 Форми 1, а саме «2.1. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітки: У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності можливості надати запитувані документи.» 3. В довідці, на виконання вимог п.п. 4.1 п.4 Форми 1 відсутня інформація щодо номеру телефона та наявності або відсутності електронної адреси. 4. 1. Форма 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надано документи на виконання вимог п.п. 5.1. п. 5 копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або лист-роз’яснення в довільній формі про підстави ненадання відповідного документу, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності НЕ передбачено законодавством України. 5. Форма 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надано документи на виконання вимог п.п. 9.1. п. 9 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід не менше одного аналогічного договору*. Примітки: * Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та виконаний в повному обсязі, 6. Додаток № 2 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надані оригінал або копію декларації виробника або сертифікат якості на весь товар, оригінали або копії документів, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю, гарантійні листи, в яких засвідчує про виконання встановлених вимог при поставці товарів, якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями чинних документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. З метою підтвердження даної інформації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію(-ї) декларації відповідності та/або сертифікат експертизи типу, та/або інших передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товару.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-06-25, 11:24:31

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ГИРИЧ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
701 840 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 17:54:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
банківська гарантія.pdf, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0625/2086

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 09:28:05
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 09:23:24
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 09:23:24

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лимон, лист салата, помідор свіжий, огірок свіжий, кріп, петрушка, ананас, полуниця, виноград, абрикос, яблуко, апельсин, груша, морква свіжа, капуста свіжа, цибуля свіжа, цибуля зелена (перо)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме:Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель:- оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді:- оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Розмір забезпечення пропозиції: 21795,00(двадцять одна тисяча сімсот дев’яноста п’ять грн. 00 коп.) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія.Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:- дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Військова частина 3021 НГУ, код ЄДРПОУ: 08803589Банківські реквізити:р/р UA 888201720355129003092013469в ДКСУ м.Київ
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-06-2025, 09:23:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ