Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 469 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 345 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СУЧЕВЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04418506 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анатолій Іванович Шодринга |
| Телефон: | +380373448531 |
| E-mail: | sucheveny.tg@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 60422, Україна, Чернівецька область,Глибоцький р-н, село Сучевени |
3 |
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Замовником розглянуто тендерну пропозицію ФОП "Паламарюк Валентина Сергіївна", код ЄДРПОУ: 3712108407 (надалі – Учасник), який прийняв участь у закупівлі за предметом ДК 021: 2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання. Тип 1: Інтерактивна дошка, короткофокусний проектор, багатофункціональний пристрій, акустична система, комплект монтажного обладнання та спеціалізоване програмне забезпечення), тип процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-13-011708-a ● a74a001fe5714590a7249ff70dfc64f2. Згідно вимог п. 2. Додатку № 1 Тендерної документації встановлений, перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме: у складі пропозиції учасника не надано документи встановлені для платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. А також у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у складі пропозиції учасника, а саме пропонується учаснику ФОП "Паламарюк Валентина Сергіївна" усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції, шляхом надання документів згідно вищевказаних вимог Додатку № 1 Тендерної документації, а саме: документи встановлені для платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. А також у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.