Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
керуючись, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 247,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль" |
| ЄДРПОУ: | 05445534 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галаєв Юрій Федорович |
| Телефон: | +380966414328 |
| E-mail: | kpsheu@bigmir.net |
| Місцезнаходження: | 03131, Україна, Київська область,місто Київ, вул. Лютнева,58 |
5 |
Вимога дозавантажити наступні документи, так як вони відсутні у складі тендерної пропозиції: 2.1.2. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора тощо); 2.1.3. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (-ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів відповідно до установчих (статутних) документів. (НЕ ПІДПИСАНО) - сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); - відповідно до ч. 2 ст. 44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст. 98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа, що має форму власності «товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю», то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. - копії технічного паспорту на RENAULT L/2Fl1/2FL102, КА 0147 IT. У довідці про досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до надання послуг відповідно предмету закупівлі Не вказаний Прокопчук Н.Д. – наказ, посвідчення та згода з обробкою персональних даних надані в складі пропозиції. - довідку про досвід фахівців основних спеціальностей, наказ про прийняття на роботу/трудовий договір, згоду на обробку даних інженерно-технічного працівника, який НЕ Є одночасно ФОП і найманим працівником, який здійснює підприємницьку діяльність, що пов’язана з виконанням ним своїх посадових обов’язків, або - копію договору про надання послуг з іншим ФОП (підприємством, організацією), у зв’язку з наступними недоліками: У складі пропозиції надано договір від № надання послуг демаркування з ФОП Марака Расматом Раєдовичем та одночасно надано Наказ №5К від 21.06.23 р., відповідно до якого Марака Расмат Раєдович є найманим працівником ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА», а саме: головним спеціалістом з виконання дорожньої розмітки, отже ФОП і найманий працівник – одна й та ж особа, що здійснює таку підприємницьку діяльність, яка пов’язана з виконанням ним посадових обов’язків як найманого працівника ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА». Згідно листа Держкомпідприємництва від 03.02.2011 р. № 999 особа, яка є найманим працівником в організації й одночасно зареєстрована як ФОП, що є платником єдиного податку, може надавати послуги як ФОП такій організації тільки якщо підприємницька діяльність ФОП не пов’язана з виконання ним своїх посадових обов’язків. Отже, ФОП Марака Есмат Раєдович не може виконувати ті ж самі роботи для ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА», які він виконує як штатний працівник. Вимога привести у відповідність згідно чинного законодавства. . Відповідно до вимог п.3.2.1 додатку 2 до тендерної документації під час заповнення довідки про досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до надання послуг відповідно предмету закупівлі учасники повинні вказати номер посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. Відповідно до довідки № 11 від 25.07.2025р, учасником ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» планує залучити до виконання послуг, що є предметом закупівлі трьох спеціалістів з нанесення дорожньої розмітки, а саме: - керівник структурного підрозділу-головний спеціаліст з виконання дорожньої розмітки Марака Е.Р. - машиніст дорожньо-транспортних машин Кушенко О.С. - машиніст маркувальної машини для розмітки автошляхів Прокопчук Н.Д. При цьому учасник не зазначає у довідці та не надає копій посвідчення (свідоцтва ) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг на керівника структурного підрозділу-головного спеціаліста з виконання дорожньої розмітки Марака Е.Р. Тобто учасник планує залучити до виконання послуг працівника, який не має відповідної кваліфікації. Крім того у довідці не зазначено директора. Згідно п. 3.3.1 Додатку 2 ТД «сканований лист-відгук повинні містити інформацію про її призначення: «Для участі у торгах ШЕУ Магістраль у 2025 році». Давність видачі листа-відгуку – не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі.» Учасник надав лист відгук датований 2024м роком. Надати лист відгук згідно вимоги ТД. 1. Відповідно до п 3.1.4. додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» надає довідку № 10 від 25.07.2025, а також сканований з оригіналу договір оренди нежитлових приміщень № 30/06-22 від 30.06.2022р. Пунктом 4.5. вказаного договору передбачена передача приміщення від ОРЕНДОДАВЦЯ ОРЕНДАРЮ за актом прийому-передачі. Учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» не надав у складі своєї пропозиції акт прийому-передачі приміщення, отже, не підтвердив фактичну передачу виробничого приміщення у користування учаснику. Відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 вказаного договору Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і дїє до «30» червня 2023 року (включно). Якщо не менш ніж за один місяць до закінчення строку оренди між Сторонами не було укладено угоду про продовження строку оренди чи нового Договору оренди, ОРЕНДАР зобов’язаний звільнити об’єкт оренди та повернути його ОРЕНДОДАВЦЮ за Актом прийому-передачі не пізніше останнього дня строку дії договору. Оскільки додаткова угода про продовження строку дії договору оренди № 30/06-22 від 30.06.2022р. ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» не надана, вказаний учасник надав договір оренди виробничого приміщення, який втратив чинність «30» червня 2023 року. Таким чином, учасник ТОВ «НАПРЯМ Україна» не надав належного документального підтвердження відповідності вимогам п 3.1.4. додатку 2 до тендерної документації. 3.1.5.1. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів, зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам пункту 3.1.5, а також копії цих документів. 3.1.5.2. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів яскравості та зчеплення), контрольної перевірки фарби і пластику Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації необхідно надати копії договорів з такими. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» надає у складі своєї пропозиції договір № 347-24 від 26.09.2024р., укладеного з ДП «НІРІ», атестат про акредитацію ДП «НІРІ», а також сертифікат калібрування UA/37/240718/001125 від 18.07.2024р. на спектрофотомерт YS4580, призначений для вимірювання координат кольору, кольоровості, білості, колірної відмінності, та сертифікат калібрування UA/37/240710/001066 від 10.07.2024р на рефлектометр ZRM 1013+, призначений для вимірювання коефіцієнту світлоповертального відбиття дорожньої розмітки. Документів, які б свідчили наявність права власності або користування на прилади для вимірювання коефіцієнта зчеплення дорожньої розмітки учасником ТОВ «НАПРЯМ Україна» у складі своєї пропозиції не надано.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.