Закупівлю оголошено - 13-03-2025, 11:49. Дата останніх змін - 13-03-2025, 11:47

Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території

Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території... Державна закупівля - UA-2025-03-13-005129-a Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території від замовника Комунальне підприємство "Сучасне місто" від 3/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-13-005129-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-12-016993-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 11:49
по 18-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 11:49
по 21-03-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-03-2025, 12:53

Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4873665
4 873 665 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:48 736,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Сучасне місто"
ЄДРПОУ:01550814 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Жинжикова
Телефон:380930264440
E-mail:irris1213@gmail.com
Місцезнаходження:
61003, Україна Харків, майдан Павлівський, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги по демонтажу об’єктів ...
4 873 665 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 12:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж лінійних об'єктів

790
погонний метр
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 31-12-2025
45111300-1
Демонтажні роботи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж об’ємних об’єктів

3 500
метр квадратний
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 31-12-2025
45111300-1
Демонтажні роботи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж поштучних об’єктів

250
штука
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 31-12-2025
45111300-1
Демонтажні роботи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Демонтаж покинутих транспортних засобів

200
штука
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 31-12-2025
45111300-1
Демонтажні роботи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Благоустрій звільненої території

1 200
людино-година
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 31-12-2025
45112700-2
Ландшафтні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:34
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:28
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:29
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:29
                Інший
                публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:29
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:47:28
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      5. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      8. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      10. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Форма забезпечення
                      Іншій формі
                      Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем закупівлі у вигляді грошового покриття (грошових коштів, завдатку), яке буде перераховане на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості (ціни) договору. Реквізити для оплати: IBAN: UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, МФО 300614, одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814, юридична адреса: 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю, укладеного за результатом закупівлі (вказати унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X). Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. У разі, якщо учасник-переможець не вніс забезпечення виконання договору до дати підписання договору, вважається, що такий учасник-переможець відмовляється від підписання договору про закупівлю, наслідком чого є не укладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, у зв’язку з чим замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасник-переможець завантажує оригінал платіжного документа з відміткою про проведення операції обслуговуючим банком не пізніше дати укладання договору про закупівлю, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше) та не повинен перевищувати строк дії договору більше ніж на 30 днів. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - порушення зобов’язань за договором, який буде укладений за результатами цієї закупівлі, невиконання (часткового виконання, неналежного виконання) Учасником-переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю в односторонньому порядку у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю в односторонньому порядку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Платіжний документ , Відповідно до вимог тендерної документації
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5
                      Пошук...
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      5
                      Пошук...
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Грошове покриття (завдаток)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      3. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником разом із тендерною пропозицією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: IBAN:UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, яким визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей (далі - гарантія), а саме: 1. Терміни, зазначені в цих вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління НБУ від 25.01.2018 № 5). 2. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена в додатку 3 до тендерної документації є обов’язковими для складання гарантії. 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону). адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка наведена в додатку 3 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Гарантія повинна відповідати Формі, викладеній у додатку 3 до тендерної документації. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати такий договір. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. При поданні тендерної пропозиції учасником забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі внесені зміни до нього, а саме: електронна банківська гарантія надаються в електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банка-гаранта та електронної печатки банка-гаранта (за наявності). Файли з КЕП та електронною печаткою при завантаженні документів повинні бути доступні для перегляду та придатні для перевірки замовником на сайті Центрального засвідчувального органу. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія подається в окремому файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, замовником не розглядається, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону). Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП, електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП, електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Примітка: станом на дату оголошення цієї закупівлі є неузгодженість між Особливостями та Законом і формою забезпечення тендерної пропозиції, передбаченою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» в частині надання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Дані неузгодженості між нормативно-правовими актами не зобов'язують Переможця надавати документи по ст. 17 Закону і не будуть підставою для неповернення тендерного забезпечення.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Електронна банківська гарантія , Відповідно до вимог тендерної документації
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      2,05
                      Пошук...
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , 1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – підтверджується наданням довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) учасника, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника (із врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації), складеної за Формою 1 Додатку 3 до тендерної документації. Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та вказаних Учасником у Формі 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа/-ів, що підтверджує/-ють право власності або користування чи залучення (техпаспорт/свідоцтво про реєстрацію, договір лізингу, оренди або інші документи, що підтверджують право власності або користування чи залучення). Договори, що підтверджують право користування конкретним обладнанням, машинами і механізмами, спеціальними автотранспортними засобами тощо, повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Мінімальні вимоги: - наявність не менше 1 (одного) навантажувача-маніпулятора вантажопідйомністю не менше 2 тонн; - наявність не менше 1 (одного) автокрану вантажопідйомністю не менше 20 тонн; - наявність не менше 1 (одного) вантажного бортового автомобіля вантажопідйомністю до 2 тонн; - наявність не менше 2 (двох) вантажних автомобілів самоскидів з об’ємом кузова не менше 10 куб. м; - наявність не менше 1 (одного) тралу/автоплатформи/тягача; - наявність не менше 1 (одного) евакуатора вантажопідйомністю до 2 тонн; - наявність не менше 2 (двох) тракторів-екскаваторів. Учасник може додатково вказати у Формі 1 іншу техніку, обладнання, машини і механізми, спеціальні автотранспортні засоби тощо, які, на його думку, необхідні та придатні для надання послуг, що є предметом закупівлі, надавши всю необхідну інформацію та документи, визначені цим Додатком до тендерної документації.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги по демонтажу об’єктів та благоустрою звільненої території
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-03-2025, 11:47:29
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – підтверджується наданням довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) учасника, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, про наявність працівників в необхідній кількості та відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації), складену за Формою 2 Додатку 3 до тендерної документації. Мінімальні вимоги: - наявність не менше 1 (одного) виконавця робіт (виконробу); - наявність не менше 2 (двох) стропальників; - наявність не менше 4 (чотирьох) підсобних робітників (різноробів); - наявність не менше 1 (одного) верхолаза; - наявність не менше 1 (одного) електромонтера (група електробезпеки не менше ІІІ); - наявність не менше 1 (одного) кранівника; - наявність не менше 2 (двох) екскаваторників; - наявність водіїв та трактористів – у кількості, що відповідає кількості відповідних автотранспортних засобів, наведених у Формі 1. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати такі документи: - оригінал або копія розпорядчого документу про затвердження штатного розпису та оригінал чи копія штатного розпису; - оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого/-их документа/-ів про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових/цивільно-правових відносин з учасником (відповідно до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у Формі 2); - оригінал (оригінали) або завірену (завірені) копію (копії) посвідчення (посвідчень) про проходження відповідного навчання/отримання відповідної кваліфікації/право здійснювати відповідну діяльність для стропальника/-ів, електромонтера/-ів, кранівника/-ів, екскаваторника/-ів, тракториста/-ів, зазначених учасником у Формі 2; - оригінал (оригінали) або завірену (завірені) копію (копії) водійських посвідчень для водіїв (категорія повинна відповідати автотранспортним засобам, зазначеним Учасником у Формі 1); - для всіх водіїв, електромонтера/-ів, кранівника/-ів, екскаваторника/-ів, тракториста/-ів, які вказані Учасником у формі 2: медичні довідки про придатність до керування транспортним засобом, дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - для верхолаза, який вказаний Учасником у формі 2: оригінал (оригінали) або завірену (завірені) копію (копії) документу (документів) про проходження спеціального навчання та перевірки знань з охорони праці під час виконання відповідних робіт, а також оригінал або завірену копію дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: висотних робіт, що діє на дату подачі Учасником пропозиції. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку складають окрему довідку за Формою 2 в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей, із зазначенням правової підстави (та наданням копій відповідних документів) використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо послуги надає особисто підприємець) та /або договір між Учасником та його субпідрядником/ співвиконавцем (в усіх інших випадках). Таким чином, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці за Формою 2, Учасник має надати копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або субпідрядником/ співвиконавцем юридичною особою та /або копію гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця Учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника/ співвиконавця в разі перемоги Учасника в цих торгах, укласти з Учасником відповідний договір, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника/співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги Учасника в цих торгах.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ