| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 407 003 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 035,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
| ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Колєсова |
| Телефон: | +380443654098 |
| E-mail: | k.koliesova@dbr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
2 |
У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Запорожан Олени Григорівни (далі – ФОП Запорожан О. Г.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: - ФОП Запорожан О. Г. не надала документи які вимагалися оголошенням до закупівлі, а саме: - протокол випробувань (досліджень) на тканину з якої виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - протокол випробувань (досліджень) на комплектуючі з яких виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - копію відгуку від замовника з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договору) та інформацію про належно виконаний договір (стосовно якості та строків), а також інших відомостей, які учасник вважає зазначити за доцільне (пункт 5 додатку 3 до оголошення). Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Запорожан О. Г. наступних документів: - протокол випробувань (досліджень) на тканину з якої виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - протокол випробувань (досліджень) на комплектуючі з яких виготовлено виріб (вимога додатку 2 до оголошення). - копію відгуку від замовника з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договору) та інформацію про належно виконаний договір (стосовно якості та строків), а також інших відомостей, які учасник вважає зазначити за доцільне (пункт 5 додатку 3 до оголошення).
У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Войташевської Катерини Іванівни (далі – ФОП Войташевська К.І.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність: - ФОП Войташевська К.І. надала гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, учасник гарантує, не має походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, але в листі відсутня інформація про те, що товар ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран. - Пропозиція надана Учасником не відповідає Додатку 1, а саме відсутня назва закупівлі. - Відсутній протокол/ протоколи випробувань (досліджень) на тканину та комплектуючі з яких виготовлено виріб. Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Войташевська К.І. наступних документів: - Гарантійний лист про те, що учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не має походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. - Пропозиція відповідно Додатку 1 із зазначенням назви закупівлі. - Протокол/ протоколи випробувань (досліджень) на тканину та комплектуючі з яких виготовлено виріб.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.