Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 486 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 862 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 1474 |
| ЄДРПОУ: | 14321860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кавалерова Світлана Сергіївна |
| Телефон: | 380970598749 |
| E-mail: | izmail1474tk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (номер в електронній системі закупівель UA-2025-03-14-004265-a, далі - Закупівля) – ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА" (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.03.2025 №86, тендерні пропозиції подаються у порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей: кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про: - ціну (ціна - загальна ціна тендерної пропозиції), повинна бути чітко визначена та включати усі витрати, які стосуються предмета закупівлі та передбачені в тендерній документації; - інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення; - наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації; - «Цінова пропозиція», складеною за формою та змістом, що визначені у Додатку 4 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП "ЄРМОЛАЄВА ЛАРИСА ВАЛЕНТИНІВНА" до Закупівлі, Замовником встановлено, що Учасник не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі замовника договору (договорів) у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації, який в свою чергу визначає перелік документів та інформації, що надаються учасником на підтвердження встановленого замовником кваліфікаційного критерію. Надані учасником у складі документів тендерної пропозиції договір №376-06/2024 від 24.06.2024 та видаткова накладна до нього за №979 від 2024 року не може бути прийнята замовником як належне документальне підтвердження відповідного досвіду учасника, оскільки вказаний в ньому предмет не відповідає а ні коду згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі а ні назві предмету, аналогічній назві закупівлі». З урахуванням вищевикладеного замовником встановлено, що учасник не надав документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником у Додатку 1 до тендерної документації чим не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відтак і відповідність встановленому замовником критерію. У зв’язку з вищевикладеним з метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити до електронної системи документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації . Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.