Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 656 066 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 280,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
| Телефон: | 0487388575 |
| E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом кодом ДК 021:2015 – 31230000-7– «Частини електророзподільної чи контрольної апаратури» (Змінно - запасні частини електрообладнання до контейнерних перевантажувачів) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-05-28-007290-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ФОП "ШТЕФУРЯК СІЛЬВЕСТР МИКОЛАЙОВИЧ" : керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією:1. Надані учасником документи не вдповідають вимогам підпункту 1.6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – УЕП/КЕП), на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти УЕП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.». Учасником надані документи в електроній формі без накладення КЕП/УЕП на кожен документ. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження оновлених документів відповідно до вимог тендерної документації (електронні документи із накладеним КЕП/УЕП на кожен електронний документ або скановані з оригіналів (завірених копій) документи, що містять підпис учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.