Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 203 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 030 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 21390940 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Петрівна Червинська |
| Телефон: | +380462603457 |
| E-mail: | main@cn.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
1 |
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен зокрема надати установчий документ або завірену його копію (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту)) у редакції, яка діє на дату подання тендерної пропозиції, або довідку, складену в довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції України. Крім того, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді файлів кольорових скан-копій в форматах PDF, JPEG, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів або завіреним учасником копіям, згідно яких виготовляються такі скан-копії, містити розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту. У складі тендерної пропозиції учасник надав статут, в якому сторінки з 18 по 24 мають неповний текст. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель з 18 по 24 сторінку статуту, які матимуть розбірливі зображення, придатні для сприйняття їх змісту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.