1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Сіно Сухий продукт зеленого, жовто-зеленого, зелено-бурого кольору. Запах типовий ароматний сінний, без сторонніх запахів, не затхлий, структура - дуже м’яка та гнучка, злегка жорстка. Не допускається наявність грудок ґрунту, каміння та паливо-мастильних матеріалів. Паки довжиною від 0,5м до 1,5м, шириною у 2-3 рази менше, масою – від 10 кг до 100 кг. 4. Необхідний строк поставки товарів: Продукція поставляється в період по 30.11.2025 рік. Продукція поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно) на умовах DDP, згідно «Інкотермс-2010». Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УСО м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». 6. Умови розрахунку: - ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. - ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 31.12.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 161 600 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
| ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Боровик Ірина Володимирівна |
| Телефон: | 380363664404 |
| E-mail: | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.