Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 14:25. Дата останніх змін - 30-01-2025, 10:32

Корм для тварин (сіно)

Корм для тварин (сіно)... Державна закупівля - UA-2025-01-17-011378-a Корм для тварин (сіно) від замовника Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-17-011378-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-15-002056-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 14:25
по 22-01-2025, 14:00

1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Сіно Сухий продукт зеленого, жовто-зеленого, зелено-бурого кольору. Запах типовий ароматний сінний, без сторонніх запахів, не затхлий, структура - дуже м’яка та гнучка, злегка жорстка. Не допускається наявність грудок ґрунту, каміння та паливо-мастильних матеріалів. Паки довжиною від 0,5м до 1,5м, шириною у 2-3 рази менше, масою – від 10 кг до 100 кг. 4. Необхідний строк поставки товарів: Продукція поставляється в період по 30.11.2025 рік. Продукція поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно) на умовах DDP, згідно «Інкотермс-2010». Кількість, асортимент та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УСО м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». 6. Умови розрахунку: - ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. - ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 31.12.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
161600
161 600 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
ЄДРПОУ:05425046 Досьє YouControl
Контактна особа:Боровик Ірина Володимирівна
Телефон:380363664404
E-mail:SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сіно природних кормових угідь, ДСТУ 4674

20 200
кілограм
Україна ,
по 30-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Типсіно природних кормових угідьАктивна17-01-2025, 14:24
Відповідність ДСТУ 4674ТакАктивна17-01-2025, 14:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 14:25:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 14:24:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          - ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. - ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ - Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          45
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, вул. Закревського Миколи будинок 63 кімната 7, 02232, Богдан Деревенко
          Остаточна пропозиція:
          137 360 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          27-01-2025, 15:11
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-01-17-011378-a-c1
          Номер договору:
          53-122-05-24-15642
          Дата підписання договору:
          29-01-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 29-01-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Деревенко Богдан Трохимович
          E-mail підписанта:
          Derevenkobogdan@gmail.com
          Посада підписанта:
          ФОП
          Підписант діє на підставі:
          Виписки
          Номер IBAN:
          UA35302990000026007030710021
          Телефон підписанта:
          +380678842618
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Шаповал Костянтин Федорович
          E-mail підписанта:
          ShaKF@rnpp.atom.gov.ua
          Посада підписанта:
          заступник генерального директора з забезпечення виробництва
          Підписант діє на підставі:
          довіреність від 16.01.2024, зареєстрована в реєстрі за № 170
          Номер IBAN:
          UA913333680000026008303099693
          Телефон підписанта:
          380363664360
          137 360 UAH
          Ціна договору
          137 360 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "Деревенко Богдан Трохимович"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          137 360 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-01-2025, 11:21:55
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ