Вироби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні (надати копію реєстраційного посвідчення МОЗ України або декларації відповідності виробів медичного призначення). Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (офіційного представника виробника на території України), що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінал такого гарантійного листа. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасник повинен надати: - карту технічних даних або паспорт товару, завірену печаткою виробника, на виріб де будуть зазначені технічні характеристики запропонованого учасником товару. - протокол випробувань на запропонований учасником товар (лише для «підгузки для дорослих») з метою випробувань на відповідність зразків медико-технічним вимогам, що встановлені замовником, згідно цієї тендерної документації. Протокол випробувань повинен бути виданий акредитованою національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 лабораторією або випробувальним центром (Якщо вищезазначені протоколи видані не на ім’я учасника закупівлі, додатково у складі тендерної пропозиції надати лист-дозвіл від власника таких протоколів (власником слід вважати особу (юридичну або фізичну або фізичну особу –підприємця) яка є замовником досліджень)на використання відповідних протоколів випробувань у тендерній пропозиції учасника. Такий лист дозвіл повинен обов’язково містити назву учасника та ідентифікатор цієї закупівлі). Доставка товару здійснюється автотранспортом постачальника за адресою: Україна, 58800, Дніпропетровська обл., Апостолівський р-н., м. Апостолове, вул. Медична, 63, з дотриманням умов зберігання під час транспортування. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає встановленим стандартам, маркована згідно з діючим ТУ та ГОСТами. Доставка товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів від моменту замовлення.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 57 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області |
ЄДРПОУ: | 37836978 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Мазна |
Телефон: | +380565696517, +380677640602 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 53800, Україна, Дніпропетровська область,Апостолівський р-н, м. Апостолове, вул. Медична, 63 |
0 |