Якість Товару повинна відповідати умовам якості , державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Претензії щодо якості отриманого (поставленого) Товару приймаються Учасником-переможцем протягом терміну реалізації даного Товару, встановленого нормативними документами, за умови дотримання Замовником правил його зберігання Товар має постачатися за заявками закладів (Заявки подаються за допомогою інтерактивного способу зв’язку (електронна пошта) та або телефонного зв’язку не більше 48 годин до моменту поставки) на адресу кожного навчального закладу замовника протягом 2025 року , залишковий термін зберігання отриманого продукту мас бути не менше 90% від загального. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної або акта про прийняття-передання на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 87 992 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44152919 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дронів Оксана Василівна |
| Телефон: | 380979035067 |
| E-mail: | bogoosvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77701, Україна, Івано-Франківська область,смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 |
0 |