Закупівлю оголошено - 27-10-2025, 16:53. Дата останніх змін - 27-10-2025, 16:53

ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича, охолоджена)

ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича, охолоджена)... Державна закупівля - UA-2025-10-27-014533-a ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича, охолоджена) від замовника КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" від 10/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-27-014533-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-27-017786-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-10-2025, 16:53
по 30-10-2025, 08:00

Печінка яловича, охолоджена - 500,00 кг.. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше 80% до його загального терміну придатності до вживання. Зовнішній вигляд: Колір однорідний і може варіюватися від світло-коричневого до бордового. Поверхня продукту повинна бути блискучою і без подряпин. Немає сірого нальоту. Відсутність присохлих місць. Структура щільна і пориста. Специфічний аромат, але без домішки гнильних запахів. Кількість судин і порожнин незначне. Плівка повинна щільно обволікати печінку. На субпродукті не повинно бути згустків крові, а тим більше зелених плям. Пакування: Перед охолоджуванням субпродукти пакують в пакети або обгортки з плівки поліетиленової , полівінілхлоридної пакувальної, поліпропіленової пакувальної, матеріалу пакувального етикеткового або плівкового багатошарового, пакети з полімерних і плівкових матеріалів, мішки з комбінованого матеріалу, ящики полімерні багатообертові або в інші види пакувальних матеріалів. Категорія : Перша або вища

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49000
49 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
ЄДРПОУ:13962350 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Володимирович Шевченко
Телефон:+380532590425
E-mail:gorbanivka1991@ukr.net
Місцезнаходження:
38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Печінка яловича, охолоджена

500
кілограм
37950 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Сільськогосподарська, 21 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна27-10-2025, 16:52
ЧастинапечінкаАктивна27-10-2025, 16:52
ВидяловичинаАктивна27-10-2025, 16:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-10-2025, 16:53:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-10-2025, 16:52:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ