Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2024, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нове будівництво мереж 10- 0,4 кВ для електропостачання середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів на 24 класи (600 учнів) по вул. Центральна, 3 в с. Гора, Бориспільського району, Київської області. Коригування» 2 ПК (ЗТП 10/0,4кВ та мережі 0,4кВ від ЗТП до ВРП-0,4кВ об’єкту)-Мережі замовника – ЗТП 10/0,4 кВ та мережі 0,4 кВ від ЗТП до ВРП 0,4 кВ об’єкту (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 робота Місце виконання робіт: с. Гора, вул. Центральна, 3 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 822 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.10.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 22.08.2024 00:00 7) умови оплати: протягом 100 (ста) календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі. 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 822 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 38 220 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
ЄДРПОУ: | 44094449 Досьє YouControl |
Сайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Аліна Коссаковська |
Телефон: | +380982371124 |
E-mail: | ukb.gora@gmail.com |
Місцезнаходження: | 08324, Україна, Київська область,с. Гора, вул. Центральна, 5 |
0 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості), відповідно до п.43 Особливостей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-07-007898-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ": 1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї Листи-згоди від суб’єктів персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку, яка містить згоду не всіх суб’єктів персональних даних зазначених у тендерній пропозиції. 2) Відповідно до Додатку 2, Учасник повинен надати Довідку (складена за формою №4 Додатку 2) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі. Відповідно до форми №4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен зазначити досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі, виконаний за останні 2 роки. Учасника ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" зазначив договори, роки виконання яких 2019-2020 р.р. та надав Довідку складену не за формою №4, що вимагалась Додатком 2 тендерної документації. 3) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати Договір(и) або витяг(и) з договору(ів) (з додатками, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації. Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. В тендерній пропозиції Учасника відсутні зазначені вище документи. 4) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати Позитивний Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Позитивний Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 3.2. Додатку 2 та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2. Позитивний Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. Лист-відгук наданий Учасником не містить договорів, що були зазначені в довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2. 5) Відповідно до п.п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 3.2. Додатку 2 та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2, а саме: за договорами наданими згідно Форми №4: акти завершених робіт (№КБ-2в на повну суму договору та/або довідка №КБ-3 за останній місяць), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва. Документи, що були надані Учасником не відповідають договорам зазначеним у довідці складеної відповідно до вимог п.п. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації. 6) Довідка надана Учасником відповідно до вимог п.п. 5.2. Додатку 2 до тендерної документації датована 06.06.2024. Просимо Учасника ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" надати довідку із зазначенням актуальної дати її подання. 7) Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати Довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична; код за ЄДРПОУ/РНОКПП; банківські реквізити з усіма відкритими рахунками в обслуговуючих банківських установах; телефон, факс; система оподаткування; платник ПДВ чи ні із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це); б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); в) форма власності та організаційно-правова форма - для юридичних осіб; г) прізвища, ім'я, по батькові осіб і їх посади, які мають повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів; д) основні види діяльності, коротка інформація про діяльність учасника. В Довідці наданій Учасником ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" відсутня інформація, що вимагалась п.п. 5.4. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - Банківські реквізити з усіма відкритими рахунками в обслуговуючих банківських установах; - система оподаткування; - платник ПДВ чи ні із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це); - керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); - форма власності та організаційно-правова форма - для юридичних осіб. 8) В документах тендерної пропозиції Учасника відсутня Довідка, в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», як того вимагав п.п. 5.8. Додатку 2 до тендерної документації. 9) Учасник ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" не надав Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (сс2, сс3) з переліком видів робіт або копію декларації на провадження господарської діяльності, що замінює ліцензію на будівництво під час воєнного стану згідно Постанови КМУ від 18.03.2022 року №314 з дозволом на будівництво об’єктів, які відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні), та або СС3 (значні), що вимагалась п.п. 5.9. Додатку 2 до тендерної документації. 10) У своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" не надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що вимагалась п.п. 5.10. Додатку 2 до тендерної документації. 11) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" не містить Довідку (складену у довільній формі), в якій Учасник торгів підтверджує ознайомлення з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, дотримання технічних рішень у частині вибору параметрів устаткування (обладнання), матеріалів і конструкцій та поставку устаткування (обладнання), технічні характеристики якого відповідають зазначеним у цьому додатку, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства Учасника (у разі її застосування), що вимагалась п. 1. Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації. 12) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, що вимагались п.п. 4.1. Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару, або скриншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. 13) Учасник не надав копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, що вимагалось п.п. 4.2. Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації. 14) У разі постачання еквівалентного устаткування (обладнання) та матеріалів Учасник повинен надати технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації (технічних та якісних характеристик предмета закупівлі). Дана вимога зазначена в п. 3 Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Листи-згоди від суб’єктів персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №2 Додатку 2 до тендерної документації). 2) Довідка (складена за формою №4 Додатку 2 до тендерної документації) про наявність в учасника досвіду виконання договору(ів) що зіставні за обсягами і складністю з предметом закупівлі. 3) Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатками**, які містять перелік робіт, що зіставні за обсягами і складністю), на який(і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять роботи, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим. 4) Позитивний Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Позитивний Лист(и)-відгук(и)* від підприємства, організації замовника робіт (незалежно від форми власності замовника робіт) та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником), підтверджуючі виконання аналогічних договорів, наданих відповідно до вимог пп. 3.2. цього Додатку та на які є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2 до тендерної документації. Позитивний Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт/генпідрядника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору/переліку виконаних робіт та переліку поставленого обладнання/ номеру і дати договору, та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 5) Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 3.2. Додатку 2 та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 3.1. Додатку 2, а саме: за договорами наданими згідно Форми №4: акти завершених робіт (№КБ-2в на повну суму договору та/або довідка №КБ-3 за останній місяць), або акт готовності об'єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва; 6) Довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до п.п. 5.2. Додатку 2 до тендерної документації. Просимо Учасника надати довідку із зазначення актуальної дати її подання. 7) Довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична; код за ЄДРПОУ/РНОКПП; банківські реквізити з усіма відкритими рахунками в обслуговуючих банківських установах; телефон, факс; система оподаткування; платник ПДВ чи ні із зазначенням відповідних пунктів Податкового кодексу України, що підтверджують це); б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); в) форма власності та організаційно-правова форма - для юридичних осіб; г) прізвища, ім'я, по батькові осіб і їх посади, які мають повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів; д) основні види діяльності, коротка інформація про діяльність учасника. 8) Довідку, в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 9) Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (сс2, сс3) з переліком видів робіт або копію декларації на провадження господарської діяльності, що замінює ліцензію на будівництво під час воєнного стану згідно Постанови КМУ від 18.03.2022 року №314 з дозволом на будівництво об’єктів, які відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні), та або СС3 (значні). 10) Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 11) Довідку (складену у довільній формі), в якій Учасник торгів підтверджує ознайомлення з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, дотримання технічних рішень у частині вибору параметрів устаткування (обладнання), матеріалів і конструкцій та поставку устаткування (обладнання), технічні характеристики якого відповідають зазначеним у цьому додатку, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства Учасника (у разі її застосування). 12) У разі постачання еквівалентного устаткування (обладнання) та матеріалів надати технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації (технічних та якісних характеристик предмета закупівлі). 13) Довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару, або скриншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. 14) Копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Зважаючи на наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: а саме помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі відповідно п.43 Особливостей; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.