Закупівлю оголошено - 19-08-2025, 09:29. Дата останніх змін - 01-09-2025, 12:45

Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами

Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами ... Державна закупівля - UA-2025-08-19-000887-a Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради від 8/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-19-000887-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-18-011314-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-08-2025, 09:29
по 23-08-2025, 13:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-08-2025, 13:00
по 28-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі") та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з ознак передбачених в п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження Замовника: вул. Оріхівське шосе, буд. 10А, Комунарський район, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69033; Ідентифікаційний код Замовника 05498909; мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4547
4 547 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:23,64 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
ЄДРПОУ:05498909 Досьє YouControl
Контактна особа:Інна Голуб
Телефон:+380612967692
E-mail:holub_inna@ukr.net
Місцезнаходження:
69033, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 – 44170000-2 П ...
4 547 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Панель

21
штука
69057 Україна Запорізька область Запоріжжя вул. Сєдова,6
по 30-09-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Мунтянов Родіон Олександрович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-08-2025 по 05-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Музична 85, 69083, Мунтянов Родіон Олександрович
Остаточна пропозиція:
4 410 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-08-2025, 15:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-08-25, 12:05:01
24

Шановний Учасник. У складі тендерної пропозиції Учасника Вами надана «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 2 до Оголошення), в якій назва предмета закупівлі відрізняється від назви предмета закупівлі в Ціновій пропозиції Учасника. Просимо привести до відповідності «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток № 2 до Оголошення) та Цінову пропозицію. Також просимо надати лист роз'яснення щодо цієї невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-08-25, 12:05:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-19-000887-a-a1
Номер договору:
519
Дата підписання договору:
01-09-2025, 12:44
Строк дії договору:
з 01-09-2025 по 30-09-2025
4 410 UAH
Ціна договору
4 410 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Мунтянов Родіон Олександрович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 410 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-08-2025, 13:20:55
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 09:30:46
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 09:29:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 09:29:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-08-2025, 09:29:11
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні, згоден, не згоден або завантаженням довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-08-2025, 09:29:11
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-08-2025, 09:29:11
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ