Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 800 UAH |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08571363 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nuczu.edu.ua/ukr/ |
| Контактна особа: | Ірина Шара |
| Телефон: | +380472550959 |
| E-mail: | shara_iryna@nuczu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 18034, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, вул.Онопрієнка будинок 8 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 18410000-6 - Спеціальний одяг 1. Найменування замовника: Національний університет цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08571363. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-27-011998-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: Фізична особа-підприємець КУРЛЯК СЕРГІЙ ДМИТРОВИЧ (код 2676213437). 6. Перелік виявлених невідповідностей: 1) в складі пропозиції учасника міститься скан-копія відгука (лист№14/04/2023#41 від 14.04.2023 р.), в якому відсутня інформація про якість поставлених товарів, наявність чи відсутність зауважень, а також не зазначена інформацію щодо виконання договору в повному обсязі. 2) в складі тендерної пропозиції надано інформація про учасника, в якій відсутня інформація щодо електронної пошти учасника. 3) відсутня довідка у довільній формі про те, що учасник не є платником ПДВ 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1, пп.6.2 та пп.6.4 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати копію аналогічного договору стосовно предмета закупівлі та оригінал або нотаріально завірену копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника відповідно до поданої копії договору (відгук повинен містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність виконання, наявність чи відсутність зауважень, обов’язково вказати інформацію про виконання договору в повному обсязі). *Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг 2) надати довідку про Учасника, що повинна містити інформацію згідно пп.6.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 3) надати довідку у довільній формі про те, що учасник не є платником ПДВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.