Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2025, 00:00
Обсяги закупівлі можуть бути зменшені за фактичною потребою Замовника та/або з урахуванням обсягу його видатків. Учасник повинен мати в наявності повний обсяг товару, що є предметом даної процедури закупівлі, задля поставки його замовнику в повному обсязі в встановлені договором строки. Поставка товару здійснюється в строк не більше 3-х днів з дня отримання Постачальником заявки на Товар. У разі невиконання Постачальником взятих на себе зобов’язань з поставки Товару у строки, зазначені у Договорі, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 5% від вартості несвоєчасно поставленого або непоставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково сплачує штраф у розмірі 20% від вартості несвоєчасно поставленого або непоставленого Товару. При невиконанні та/або неналежному виконанні Виконавцем взятих на себе зобов’язань за Договором, Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку та застосувати оперативно-господарської санкції, зокрема, відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин з Виконавцем згідно ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».).
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 920 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://aulivoda.org.ua |
| Контактна особа: | Олена Чепурко |
| Телефон: | +380633037259 |
| E-mail: | vodatender2025@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська, Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р) |
0 |