Закупівлю оголошено - 28-02-2025, 14:34. Дата останніх змін - 28-02-2025, 14:34

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-02-28-007382-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області від 2/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-28-007382-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-28-009305-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-02-2025, 14:34
по 05-03-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
90000
90 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області
ЄДРПОУ:02147919 Досьє YouControl
Сайт:http://voromny.org.ua/
Контактна особа:Аліна Герасько
Телефон:+380544853191
E-mail:alina_osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
42000, Україна, Сумська область,місто РОМНИ, вулиця Соборна, буд. 41
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 810
кілограм
42000 , Україна , Сумська область , м. Ромни , вул. Соборна, 41 ,
по 31-05-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна28-02-2025, 14:32
Термін збиранняпізняАктивна28-02-2025, 14:32
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна28-02-2025, 14:32
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 14:34:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-02-2025, 14:33:01
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються на підставі виставленого рахунку – фактури та накладної шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Замовником.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ