Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Супутниковий модем Starlink Gen3 (REV4) Standard Kit (Roam) (або еквівалент) у кількості 35 (тридцяти п'яти) одиниць для забезпечення потреб особового складу Сил оборони України під час широкомасштабного вторгнення російської федерації на територію України (код за ДК 021:2015: 32530000-7- Телекомунікаційне супутникове обладнання). Більш детально викладено у файлах: "32530000-7 . Тендерна документація . Starlink . 2025 _ №1.pdf.p7s.zip", "32530000-7 . Проєкт договору про закупівлю . Starlink . 2025 _ №1.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 31.07.2025 року (включно).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 604 380 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 065,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
| Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
| Телефон: | +380968171767 |
| E-mail: | boratyn.rada04@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
8 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-12-006577-a), фізичної особи-підприємця Виничук Наталії Юріївни (код ЄДРПОУ 3755010043), визначеної електронною системою закупівель за результатами аукціону другою найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Учасником - фізичною особою-підприємцем Виничук Наталією Юріївною (код ЄДРПОУ 3755010043), у складі тендерної пропозиції подано не всі відомості та документи, передбачені Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником для документального підтвердження відповідності фізичної особи-підприємця Виничук Наталії Юріївни положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства (файл «Установчі документи.pdf») сформований та виданий 02.10.2023 року, тоді як положеннями тендерної документації, а саме: пунктом 3 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником передбачено вимогу щодо обов’язковості подання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у поточному році. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у 2025 календарному році. - Крім того, учасником не виконано вимог тендерної документації Замовника, передбачених пунктом 12 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, зокрема, в частині надання гарантій/документів щодо ступеня локалізації товару, або у разі існування законодавчих підстав для ненадання таких документів (відомостей) на виконання пункту 6 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації відповідного лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням в такому законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.