Строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2024 року включно. Поставка товару здійснюється партіями, щотижнево, тричі або двічі на тиждень згідно Графіку поставки товару, який залежить від строку придатності товару. Графік поставки товару, якщо строк придатності товару складає від 1 до 4 діб включно, - щотижнево, а саме три рази на тиждень: - по понеділках (з 08-00 до 12-00 год.) – у кількості 150 кг - по середах (з 08-00 до 12-00 год.) – у кількості 150 кг - по п’ятницях (з 08-00 до 12-00 год.) – у кількості 150 кг Графік поставки товару, якщо строк придатності товару складає більше 4 діб, - щотижнево, а саме два рази на тиждень: - по вівторках (з 08-00 до 12-00 год.) – у кількості 270 кг - по п’ятницях (з 08-00 до 12-00 год.) – у кількості 180 кг Всього щотижнево має бути поставлено - 450 кг. Всього має бути поставлено за Договором - 3000 кг. Допускається відхилення ваги на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 109 620,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Інна Євсюкова |
Телефон: | +380577255489 |
E-mail: | pansionat7@ukr.net |
Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
0 |