Закупівля здійснюється керуючись п. 10 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022р № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - для організації харчування учнів 1-4 класів за рахунок коштів Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй в Україні. Поставка товару здійснюється до кінця 2024 року за адресою закладу освіти, згідно додатку 2 до Договору. Доставка, однаразово, до місця призначення, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок та доставляється виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення (склад замовника) здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Товар повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам. Маркування: відповідно до норм законодавства. Термін придатності: повинен бути вказаний в супровідній документації. На момент поставки товару залишковий термін його придатності повинен бути не меншим, ніж 90% загального терміну придатності. Товар, що поставляється за цим Договором, повинен супроводжуватись наступними документами: - накладною; - посвідченням про якість чи декларацією виробника; - іншими документами на вимогу Покупця що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковій формі. Переможець при підписанні договору повинен надати наступні документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару: 1. Позитивний Акт (скан-копія), складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. 2. Учасник, який не є Виробником подає в складі тендерної пропозиції Договір (лист чи інший документ) про співпрацю, де вказується, що Виробник надає Учаснику позитивний Акт (скан-копія), складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. 3. Копію експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки та/або зберігання харчових продуктів або державноі реєстрації потужностей з виробництва та/ або обігу харчових продуктів, визначених відповідно ст. 23 та 25 Закону про безпечність та якість харчових продуктів.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 6 382,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22594129 Досьє YouControl |
Сайт: | http://lebosvita.org.ua/ |
Контактна особа: | Віталіна Семенко |
Телефон: | +380544522646 |
E-mail: | goronolebedyn@gmail.com |
Місцезнаходження: | 42200, Україна, Сумська область,місто Лебедин, площа Соборна, 1/1 |
0 |