Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року, у зв’язку із виникненням додаткової потреби
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 115 195 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 575,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мажара Алла Дмитрівна |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | ADMazhara@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Черкаська область,Черкаси, |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1) в наданому аналогічному договорі №020420 від 02.04.2020 року відсутній предмет закупівлі - бензопила; договір укладався на два роки, при цьому завантажена одна видаткова накладна, що не дає можливості визначити чи є такий договір повністю виконаний, оскільки в аналогічному договорі не зазначена загальна сума та кількість товару, договір може мати невизначену кількість видаткових накладних. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: сканована копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання (актів або накладних), із зазначенням в них дати і номеру договору; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скановану копію іншого попередньо укладеного аналогічного договору на постачання аналогічного товару відповідно до додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.