Закупівлю оголошено - 03-06-2025, 17:55. Дата останніх змін - 20-06-2025, 00:00

Сейф металевий для документів; Шафа металева для документів з чотирма чарунками (габ.460х340х1650мм)

Сейф металевий для документів; Шафа металева для документів з чотирма чарунками (габ.460х340х1650мм)... Державна закупівля - UA-2025-06-03-013735-a Сейф металевий для документів; Шафа металева для документів з чотирма чарунками (габ.460х340х1650мм) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 6/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-03-013735-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-06-2025, 17:55
по 07-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-06-2025, 00:00
по 11-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
83232
83 232 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:416,16 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Сейф металевий для документів; ...
83 232 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сейф металевий для документів

12
комплект
Україна Відповідно до документації
по 30-08-2025
44421300-0
Сейфи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа металева для документів з чотирма чарунками (габ.460х340х1650мм)

3
комплект
Україна Відповідно до документації
по 30-08-2025
44421300-0
Сейфи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Науково-виробниче промислове підприємство «ДіК»"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-06-2025 по 19-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, вул. Михайла Бойчука 18, 01003, Іван Калита
Остаточна пропозиція:
83 232 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-06-25, 16:32:59
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: • Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення. - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Учасником надано «Наказ №3 про продовження повноваженнь Директора на Дубок Іван Васильович», однак наказ про призначення, протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо, інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 8 Додатку 5, а саме: Для підтвердження умов договору (лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі ) Додаток 4. Учасник надав «Лист-згода до закупівлі UA-2025-05-30-008911-a». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме: Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Опис надається, якщо нова редакція статуту зареєстрована після 01.01.2016. Учасник надав Статут ТОВ "Науково-виробниче промислове підприємство «ДіК»" (нова редакція), однак Опис відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку, дійсну, з оновленими даними видану контролюючими органами шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: - Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю та всіх учасників підприємства, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі. Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, дійсні та з оновленими даними. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Інформаційні довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю, які мають бути видані не раніше дати оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі. Інформація відсутня. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційні довідки про відсутність судимості, дійсні та з оновленими даними. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником - надано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 20.02.2024 року. Просимо усунути вищезазначену невідповідність в документах та надати актуальний витяг шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 20 Додатку 5, а саме: Заповнена інформація про учасника згідно Додатку 7. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-06-25, 16:32:59

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Науково-виробниче промислове підприємство «ДіК»"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
83 232 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 09:21:53
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:55:03
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:55:03
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 17:56:22
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ