Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 19:56. Дата останніх змін - 26-12-2024, 16:59

Макаронні вироби

Макаронні вироби... Державна закупівля - UA-2024-11-19-018249-a Макаронні вироби від замовника Військова частина Т0920 від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-018249-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 19:56
по 23-11-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-11-2024, 21:00
по 28-11-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-11-2024, 13:55
по 29-11-2024, 14:24

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
90000
90 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:450 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
90 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-11-2024, 13:55
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби групи Б, клас «Екстра»

3 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2024
15850000-1
Макаронні вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МЛИН СИНЕЛЬНИКОВЕ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-12-2024 по 24-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Березанівська, будинок 42, 49082, Леонід Комський
Остаточна пропозиція:
89 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 100 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-12-2024, 22:59

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-12-24, 15:55:53
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Для Статуту. 15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Встановлено, що Учасник не надав інформацію щодо наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору по кожній позиції товарту) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного по кожній позиції) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання макаронних виробів). Встановлено, що Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, але не надав документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо). Також встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку згідно п 15.7. Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-12-24, 15:55:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-19-018249-a-a2
Номер договору:
1197
Дата підписання договору:
24-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 24-12-2024 по 31-12-2024
89 100 UAH
Ціна договору
74 250 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОХАРЧПРОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-12-2024 по 21-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ КНЯГИНІ ОЛЬГИ, будинок 10/14, 49038, Хацевська Ірина
Остаточна пропозиція:
88 920 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
88 920 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-12-2024 по 21-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, село Новоселівка, вул. Шевченко, будинок 37А, 53623, Марина Волкова
Остаточна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-11-2024 по 07-12-2024
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, село Новоселівка, вул. Шевченко, будинок 37А, 53623, Марина Волкова
Остаточна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-12-2024, 12:19

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-12-24, 23:04:29
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати найменування товару, торгову марку (за наявності), виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав цінову пропозицію вих. №01 від 25.11.2024 р., але в розділі «Вартість пропозиції» загальна вартість предмету закупівлі не вказана цифрами, крім того форма пропозиції не відповідає встановленій формі, що наведена в Додатку № 2 до Оголошення, а саме: відсутнє фасування. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку №11 від 25.11.2024 р., але Замовником вимагається Гарантійний лист «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору по кожній позиції товарту) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного по кожній позиції) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання макаронних виробів).» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, №12 від 25.11.2024 р., та Лист-відгук від контрагента, № 26 від 24.11.2024р., але кількість предмету договору у довідці не співпадає з кількістю вказаною у листі-відгуку. «15.14. Учаснику надати скановану копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам».» Встановлено, що Учасник не надав скановану копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника. «15.15. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника.» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів. Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. «15.18. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист вих. №13 від 25.11.2024 р., в якому не зазначено, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений ісламської республіки іран. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-12-24, 23:04:29

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОХАРЧПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
88 920 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
88 920 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МЛИН СИНЕЛЬНИКОВЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
89 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 100 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 19:56:42
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 19:56:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 19:56:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 19:56:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 19:56:34
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ