Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 081 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 405 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22767506 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hoe.com.ua |
| Контактна особа: | Руслан Стасюк |
| Телефон: | +380382787872 |
| E-mail: | zakupky@hoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" або ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" виробника тканини. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6510-р/пк-пз від 23.04.2025р. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" або ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" виробника тканини.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.