1. Папка-швидкозшивач, А4, поліпропілен, зі змінним індексом, 160/120 мкм, механізм "вусики", без перфорації – 300 шт. Матеріал - поліпропілен Формат - А4 Індекс - зі змінним індексом Особливість - без перфорації Товщина матеріалу - 160/120 мкм (160 мкм - кольорова нижня сторона і 120 мкм - прозора лицьова сторона) Механізм - механізм "вусики" 2. Папка "Справа №____", картон, швидкозшивач, А4, 260 г/м2, товщина 0,35 мм – 100 шт. Вид - Папка "Справа №____" Матеріал - картон Тип - швидкозшивач Формат - А4 Щільність картону - 260 г/м2 Товщина - 0,35 мм Ширина клапану - немає значення Місце поставки товару - м. Київ (адреса поставки буде зазначена в заявці – рознарядці замовника) на умовах DDР (склад покупця) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. В рознарядці зазначаються найменування ТОВАРУ, одиниця виміру та кількість ТОВАРУ, конкретна адреса поставки ТОВАРУ в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору. Строк поставки товару - протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) покупцем, але не пізніше ніж до 31.12.2025. Умови оплати: для ПОСТАЧАЛЬНИКА- платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ; для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ; для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 2 190 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081373 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.liski.ua/ |
| Контактна особа: | Площенюк Олена Володимірівна |
| Телефон: | 380444653513 |
| E-mail: | OZ7@LISKI.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |