Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 робочих днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок відповідного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Строк поставки товару - до 31 грудня 2025 р. Строк поставки Товару не пізніше 3 календарних днів з моменту отримання замовлення Товару, а у випадку нагальної потреби на вимогу Замовника – строк поставки може становити до 1 (один) календарний день з моменту отримання заявки Замовника. Строк поставки (передачі) товару встановлюється починаючи із дня отримання Постачальником заявки відповідальною особою замовника. Заявка вважається отримана Постачальником від відповідальної особи замовника в момент її надсилання на e-mail :__________________ Постачальника та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, у якій вказується необхідна кількість, асортимент та номенклатура товару, відповідно Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору). Постачальник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування препаратів лікарських, що потребують особливих температурних умов («холодовий ланцюг»). Місце поставки товару – (за адресою замовника) 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1. Доставка та розвантаження товару за адресою Замовника Постачальником здійснюється самостійно у робочі дні (понеділок – четвер до 15:00, п’ятниця до 14:00).
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01981224 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костянтин Шевчук |
| Телефон: | +380382656137 |
| E-mail: | hoodkkt2016@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Пілотська,1 |
0 |