Закупівлю оголошено - 14-10-2025, 18:27. Дата останніх змін - 14-10-2025, 18:28

Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»

Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»... Державна закупівля - UA-2025-10-14-015610-a Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35» від замовника ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ від 10/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-14-015610-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-14-019142-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 18:27
по 26-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 18:27
по 29-10-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 30-10-2025, 14:45

Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції - українська

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
19060506
19 060 506 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:95 302,53 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:190 605 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ЄДРПОУ:08571340 Досьє YouControl
Сайт:https://ldubgd.edu.ua
Контактна особа:Маруня Ірина Михайлівна
Телефон:0322556300
E-mail:i.marunja@ldubgd.edu.ua
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реставрація каплиці (будівлі п ...
19 060 506 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-10-2025, 14:45
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35

1
робота
79007 Україна Львівська область Львів Клепарівська, 35
по 30-11-2027
45453100-8
Реставраційні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:28:12
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 18:27:59

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про попередню співпрацю Учасник процедури закупівлі та Замовника , Якщо Учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником або не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, надає про це довідку у довільній формі.
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Документи/інформація що доводить, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. , Якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Зазначена довідка надається лише у випадку коли Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником.
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          3. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          1
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції (1% від очікуваної вартості) – 190 605,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, код ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.
                          4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Інформація незалучення субпідрядників , У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту.
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Інформація про залучення субпідрядників , У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосу-вання таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замов-ник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій, яких учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензії на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Довідка в довільній формі , Довідка довільної форми, що містить інформацію про наявність у учасника будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів: - крани на автомобільному ходу - не менше 1 одиниці; - мініелектростанції (генератори) - не менше 2 одиниць; - установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - не менше 1 одиниці; - перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500А - не менше 1 одиниці; - екскаватор-навантажувач - не менше 1 одиниці; - автомобіль вантажний - не менше 2 одиниць; - гідравлічні підіймачі / електрогідравлічні підіймачі - не менше 1 одиниці.
                          Наявність обладнання та матеріально-технічної бази..
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Документи про права володіння чи користування матеріально-технічної бази , Наявність власної будівельної техніки та обладнання підтверджується відповідними документами: - для власних транспортних засобів достатньо надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - для іншої техніки, механізмів чи інструментів потрібно надати документ, який підтверджує право власності: або бухгалтерську довідку, в якій відображено основні засоби підприємства/товариства або оборотно-сальдову відомість або видаткові накладні або договір купівлі-продажу тощо. Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів (оренди або лізингу або надання послуг) які містять перелік такого обладнання та/або будівельної техніки разом зі свідоцтвами про реєстрацію на ті засоби, які згідно чинного законодавства підлягають державній реєстрації. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа (фізична чи юридична), яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання).
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Довідка довільної форми учасника закупівлі про наявність працівників відповідної кваліфікації , Довідка довільної форми що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та підстави залучення (штатний, субпідряд/співвиконавець, тощо).
                          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Підтвердні документи на працівників , Учасник обов’язково підтверджує наявність таких працівників: - сертифікований інженера-кошторисник або інженер-проектувальник у частині кошторисної документації, що є атестованою особою Учасника в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (на підтвердження надати в складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат / свідоцтво / атестат, чинний на дату подання пропозиції); - інженер-будівельник з профільною освітою за напрямком цивільне чи промислове будівництво (на підтвердження надати в складі пропозиції скановану копію диплому); - інженер з пожежної безпеки з профільною освітою за напрямком пожежна безпека (на підтвердження надати в складі пропозиції скановану копію диплому); - інженер з охорони праці (на підтвердження надаються чинний (-і) протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про перевірку знань працівника (-ів), що містить інформацію про результати перевірки та виданий (-і) на його/їх підставі посвідчення); - не менше 2-х працівників, які пройшли навчання з питань цивільного захисту (на підтвердження надаються чинні протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення); - не менше 2-х працівників, які пройшли перевірку знань з питань пожежної безпеки (на підтвердження надаються чинні протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення).
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Довідка за формою 1 (зазначена у Додатку № 1 до ТД) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з підтвердними документами (за необхідності) , На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору. *Аналогічним вважається договір щодо виконання Учасником робіт капітального ремонту або нового будівництва або реконструкції чи реставрації об’єкту будівництва (будинку, будівлі, тощо), укладений Учасником та виконаний ним повністю або частково у період з 2022 року. Вартість аналогічного договору має становити не менше очікуваної вартості предмету закупівлі.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Реставрація каплиці (будівлі під літерою «А-2») Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, м. Львів, вул. Клепарівська, 35»
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 14-10-2025, 18:27:59
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 до ТД.docx, Документи на підтвердження наявності фінансової спроможності , Для підтвердження наявності фінансової спроможності учаснику процедури закупівлі необхідно надати: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 рік. або - звіт малого підприємства (Стандарт № 25) за 2024 рік. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік. Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен бути не менше очікуваної вартості закупівлі. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Додатково Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ